Haziran ayında Sozcu.com.tr'nin Facebook'ta paylaştığı içerikler 80 milyon etkileşim aldı. Peki etkileşim nedir? Facebook etkileşimi paylaşılan gönderilere yapılan yorum, beğeni ve paylaşım olarak sınıflandırıyor.

DAILY MAIL'İ ÜÇE KATLADI


News Whip'in ölçümüne göre; İngilizce yayın yapan platformlar arasında yapılan sıralamada Daily Mail 27.1 milyon etkileşim ile birinci sırada yer aldı. Böylece Sozcu.com.tr'nin haziran ayı etkileşim rakamı, İngilizler'in en önemli medya kuruluışlarından Daily Mail'i üçe katladı.

Grafik: News Whip'in ölçümüne göre Daily Mail 27.1 milyon etkileşim ile İngilizce yayın yapan platformlar arasında lider oldu. Grafik: News Whip'in ölçümüne göre Daily Mail 27.1 milyon etkileşim ile İngilizce yayın yapan platformlar arasında lider oldu.


Haziran ayı Facebook etkileşim rakamlarına göre Sozcu.com.tr hangi medya devlerini geride bıraktı?

Daily Mail, Borepanda, Huffington Post, CNN, NBC, New York Times, Buzzfeed, Fox News, BBC, India Times.

Sozcu.com.tr'nin son 28 gündeki Facebook etkileşimi rakamları. Rakam: Facebook Sozcu.com.tr'nin 28 günlük Facebook etkileşimi rakamları. Kaynak: Facebook

TÜRKİYE'NİN YÜZDE 93.7'Sİ ERİŞİYOR


20-26 Ocak 2017 tarihleri arasında Sözcü'nün Facebook'taki içeriklerine tam 44.6 milyon kişi erişmişti. Sosyal paylaşım sitesi Facebook'a göre, Türkiye'de 48 milyon Facebook hesabı bulunuyor. Yani Türkiye'deki Facebook kullanıcılarının yüzde 93.7'si Sozcu.com.tr'nin haberlerine erişiyor.
09face


4 KATTAN FAZLA ETKİLEŞİM ALDI


Öte yandan haftalık olarak bakıldığında Sözcü'nün Facebook içerikleri en yakın rakibine göre 4 kattan daha fazla etkileşim aldı. Sosyal paylaşım ağı Twitter'da ise: 1 milyon 100 bin takipçisi bulunan Sözcü'nün içerikleri bir ayda ortalama 250 milyon kez görüntüleniyor. Uluslararası araştırma şirketi Comscore ocak ayı Türkiye Multiplatform araştırmasına göre sadece Türkiye'den 13 milyon kişi ocakta .com.tr'yi ziyaret ederek haberlerine ulaştı.

GOOGLE'DA TEK TÜRK MARKASI


Sözcü'nün sosyal medyadaki başarısı arama motorlarında da devam ediyor. Google'ın 2016 yılında son dakika gelişmeleri sonrası aratılan içerikleri incelediği raporuna göre milyarlarca kez aratılan son dakika gelişmeleri arasında Türkiye'den sadece Sözcü kelimesi tek Türk markası olarak, trendler arasında yer aldı. Böylece Sözcü Gazetesi, aynı zamanda dünya sıralamasında kendisine yer bulan tek Türk medya organı oldu.