Mercedes-Benz Türk, 2016 yılında yüksek performansıyla ulaştığı toplam 49 bin 932 adet araç satışı ile zorlu şartlarda seneyi yine başarıyla kapattı” açıklaması yaptı.

Mercedes-Benz Otomobil Grubu Pazarlama ve Satış Türkiye Direktörü Şükrü Bekdikhan ise, “Otomobil satışlarımızla premium segmentinin 1 numaralı markasıyız. 2016 yılı otomotiv sektörü için zorlu bir yıl oldu. Yıl boyunca ülkemizde yaşanan üzücü gelişmeler, bunların turizme ve dış ticarete etkileri ile kurdaki dalgalanmalar pazarda büyük bir daralmaya neden oldu. Ancak Mercedes-Benz olarak yılı 32 bin 666 adetlik otomobil satış rakamıyla kapatarak satışlarımızı bir önceki yıla göre yüzde 7,6 oranında artırdık, yeni bir satış rekoruna imza attık ve Premium Segment’in 1 numaralı markası olduk. Müşteri memnuniyeti araştırmalarında da (NCBS) Satış Sonrası Hizmetler alanının 1 numaralı premium markası olarak yerimizi aldık” dedi.