NASA'dan bugün tarihi bir açıklama geldi. NASA'nın Bilim Misyonları Direktör Yardımcısı Thomas Zurbuchen, insanoğlunun uzayda yaşamı keşfetme eşiğinde olduğunu açıkladı. Dünya’ya benzer 7 gezegenin keşfi dahil NASA’nın son başarılarını da sıralayan bilim adamı, “Sadece bizim galaksimizde milyarlarca gezegen keşfedilmeyi bekliyor.” dedi.

[old_news_related_template title="NASA en net görüntüleri yayınladı! İnanılmaz gece fotoğrafları..." desc="NASA'daki bilim insanları Dünya genelinde gece karanlığındaki yerleşimlerin en net görüntülerini yayımladı. İnsanın gezegeni nasıl şekillendirdiğini, karanlığı nasıl aydınlattığını tüm güzelliğiyle gözler önüne serdi. Nasa bu fotoğrafları her 10 yılda bir yeniliyor, bilim insanları da bunun üzerine sosyal ve çevresel araştırma projeleri üretiyor. İşte gecenin büyüsünde dünya..." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/04/basliksiz-1-290.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2017/teknoloji/nasa-en-net-goruntuleri-yayinladi-inanilmaz-gece-fotograflari-1805192/"]

NASA'nın Bilim Misyonları Direktör Yardımcısı Zurbuchen, “Yaşam arayışıyla ilgili bu kadar bilim dalında bu kadar geniş faaliyet yürütülürken biz tarihin en önemli keşiflerinden birinin eşiğinde bulunuyoruz” dedi.

[old_news_related_template title="Nasa açıkladı... Okyanus dünyalarda yaşam olabilir mi?" desc="NASA, Dünya dışında canlı hayatının bulunabileceği en olası yerlerin, Jüpiter’in uydusu Europa ve Satürn’ün uydusu Enceladus olduğuna dair yeni kanıtları olduğunu açıkladı. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2017/04/nasa21.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/astroloji/astroloji-haberleri/nasa-acikladi-okyanus-dunyalarda-yasam-olabilir-mi/"]

Kongre’deki konuşmasında, Kova takımyıldızında TRAPPIST-1 yıldız sisteminde Dünya’ya benzer 7 gezegenin keşfi dahil NASA’nın son başarılarını da sıralayan bilim adamı, “Sadece bizim galaksimizde milyarlarca gezegen keşfedilmeyi bekliyor” diye konuştu.