Snapchat kullanıcıları, Ocak ayı boyunca animatik Cem Yılmaz filtresi ile selfie çekebiliyor. İşCep filtresiyle selfie çekerek Snapchat’te arkadaşlarıyla paylaşanların oranı %5’in, çektiği selfieyi paylaşmak yerine telefonuna kaydedenlerin oranı ise %9’un üzerinde. Böylelikle, İş Bankası’nın sponsorlu filtresini gören Snapchat kullanıcılarının %14’ünün, filtre ile etkileşime geçtiği görülüyor.
İş Bankası’nın reklam yüzü Cem Yılmaz, bir süredir animatik karakteri ile O İş Cepte reklam serisinde İş Bankası’nın mobil uygulaması olan İşCep’in yeniliklerinden haberdar ediyor.
İşCep’e özel Snapchat filtresi
İş Bankası’nın, Temmuz ayından bu yana devam ettirdiği İşCep’in özelliklerini anlatan reklam filmi serisi “O İş Cepte”, şimdi Snapchat filtresi olarak kullanılıyor.