Kimse artık ucuz ama iki günde yıpranacak şeyleri almak istemiyor. Hızlı tüketim yerini kaliteli ve zamansız olana bırakmak üzere. Outletler hayatımıza tasarım ürünleri daha makul fiyatlara sunmak için geri döndü.
Tasarım ürünlere sahip olabilmek için yurtdışına seyahat edenlerin sayısı artınca Beymen Outlet’ler aynı mantığı Türkiye’ye getirmeye karar verdi. İlk mağaza Kurtköy’de açıldı bile. Bir önceki sezona ait zamansız ve modacı elinden çıkmış tasarımlar, vitrinlerde yerini aldı. Beymen Marka ve İletişim Sorumlusu Elif Tellaloğlu ile moda tutkunlarının beklentilerini konuştuk.
Herkes, hepimiz iyi markalara ulaşmak istiyor ama çoğunlukla bunu ya yurtdışına giderek ya da Türkiye’de uzun soluklu bir dolaşım sürecinden sonra bulabiliyoruz.
Bu beklenti doğrultusunda Türkiye’de artık pek çok markaya ulaşabiliyoruz. Mağazalarımızda her sezon yaklaşık 600 markayı beğeniye sunuyoruz.
Yurtdışında outlet mantığı çok iyi işliyor. 1-2 sezon önceki koleksiyonlara normal fiyatın çok altında ulaşılabiliyor.
Kesinlikle. Biz de yurtdışı örnekleri ile bire bir aynı mantıkta olan bir operasyona hazırlanıyoruz. Markalı, dizaynır ürünleri daha uygun fiyatlara satın alabilmeyi temsil ediyoruz.
“Hem zamansız hem de moda”
Bu kadar büyüme nasıl bir taleple birlikte doğdu?
2016 başına kadar outlet işimiz Boyner Holding tarafından gerçekleştiriliyordu ama artık outlet operasyonunu da biz yönetiyoruz. Perakende, online satış gibi farklı kanallarda da önemli bir ivme yakalandı. Outlet bu ihtiyacın bir devamı.
Akıllı alışveriş mantığı sizde nasıl işleyecek?
Outlet mağazacılığın özünde zamansız parçalar bulunuyor. Diğer taraftan moda tutkunlarının normal şartlarda almayacakları ‘sezonu temsil eden’ ürünlere ulaşmalarını sağlıyor.
Alışverişte kalabalığı sevmiyoruz. Geniş alanlarla bunun önüne geçilecek mi?
Mağazalarımız geniş metrekarelerde ve çoğu zaman iki katlı mağazalar olarak kurgulandı. Amacımız konforlu bir alışveriş deneyimi sunmak.
Önemli olan stil
Daha bilinçli bir moda anlayışını daha bilinçli bir tüketimle birlikte düşünmek gerekiyor. Moda artık ‘ünlü’ kavramıyla ilişkilendiriliyor. Herkes ‘ünlü’ gibi yaşamaya, tasarım kıyafetler giymeye zorlanıyor. Bir süredir özellikle ABD’de de buna karşı duruş başlatıldı ve gerçek outlet kavramı hayata geçirildi.
Moda ve güzellik keşifleri
Işıklı parlatıcılar
Her ruh haline uygun birbirinden farklı renkleriyle tüketicinin beğenisine sunulan Işıklı Dudak Parlatıcıları, kullanıcıların vazgeçemeyeceği bir deneyim sunuyor. Amway’in LED lambalı Artistry Signature Color serisi yeni nesil dudak parlatıcıları piyasaya çıktı.
Hassas cilt temizliği
Yüzümüze sürdüğümüz kremler kadar nasıl temizlediğimiz de önemli. Bu noktada önerimiz Caudalie’nin yüzde 94’ün üzerinde doğal içerikle formüle edilen temizleyicisi Gentle Cleansing Milk. Ürün makyajdan arındırıyor, hassas ve etkili bir temizlik vaat ediyor.
Bu sonbahar kendin ol!
Sanat, moda ve tasarım alanında uluslararası üne sahip Milano’ nun atmosferini ve yükselen trendlerini ulaşılabilir hale getiren Kiko Milano, sonbaharı geniş ürün yelpazesiyle karşılıyor. Markanın 2016 sonbahar için mottosu ise doğallık.
Broşum olmadan asla
Ariş Pırlanta, mücevher ressamlarının, mine ustalarının, taş mıhlamacılarının el emeği ile yaratılan broş koleksiyonu ile sanatsever kullanıcılarını bekliyor. Koleksiyon içinde yer alan mücevherler yalnızca 1 adet ve 5 ay süren meşakkatli bir süreçle üretiliyor.
Meme Kanseri ile mücadele
Meme Kanseri ile Mücadele projesini 20 yıldır kesintisiz olarak sürdüren AVON’un ekim ayı boyunca Türk Kanser Derneği ile birlikte alışveriş merkezlerinde (AVM) düzenlediği bilgilendirici etkinlikler devam ediyor. Burcu Esmersoy, Medikal Onkoloji Uzmanı Yard. Doç. Dr. Esat Namal’la birlikte katıldığı “Meme Kanserini Kafaya Taktık” söyleşisinde erken teşhisin önemine dikkat çekerek tüm kadınları bu konuda daha duyarlı olmaya davet etti.
Saçı yakmayan teknoloji
Föne yakın sonuç elde eden saç düzleştiricilerin sayısı az değil. Bunlardan biri de Remington. Akıllı Optiheat teknolojisi ile Proluxe tüm ısıyı eşit olarak dağıtıyor. Böylelikle plakalar açıldığında dahi cihaz ısı kaybına uğramıyor.
Yaban iğdesi ile gençlik
Kısa bir süre önce ürün gamını cilt temizleme ürünleri ile genişleten Bee Beauty, Türkiye’nin ilk yaban iğdesi özlü cilt bakım serisini satışa sundu. Gratis’in özel markası olan Bee Beauty’nin yeni serisinde bütün bakım ihtiyaçlarınız yer alıyor.
Hayaller sınırsızdır
İnsana, çevreye ve yaşam kalitesine önem veren Hotiç, Parıltı Derneği gerçekleştirdiği “Hayaller sınırsızdır” projesi ile sosyal sorumluluk projesine imza attı. Görme engelli çocukların resimlerinden oluşan desenlerin Hotiç çantalarında hayat buldu.