BETA, 2017’nin son mağazasını İstanbul Küçükyalı’da Ekim ayı itibari ile hizmet vermeye başlayan Hilltown AVM’de açtı. BETA Yönetim Kurulu Başkanı Taner İkiışık, Türkiye’de büyüme sürecine devam edeceklerini belirterek, “Yurtiçinde 60 mağaza sayısına ulaştıktan sonra dümeni yurtdışına kıracağız. Şu anda İngiltere, Almanya, Hollanda ve İspanya pazarlarını araştırmaya devam ediyoruz. Birkaç yıl içinde Avrupa’dan başlayarak dünyaya açılacağız” dedi. Ayakkabı markası BETA, yurtdışına açılmak için somut adımlar atmaya başladı. BETA Yönetim Kurulu Başkanı Taner İkiışık, Türkiye’de şu anda 47 mağaza sayısına ulaştıklarını belirterek, “Birkaç yıl içinde bu sayıyı 60’a ulaştırmayı hedefliyoruz. 60 mağazaya ulaştıktan sonra dümeni yurtdışına çevireceğiz. Şu anda İngiltere, Almanya, İspanya ve Hollanda pazarlarında araştırmalarımız sürüyor. Yurtiçinde 60 mağaza sayısına ulaştıktan sonra Avrupa’da 3 ülkede birden mağazalaşarak dünyaya açılacağız. Şu anda Barcelona’da birkaç AVM’ye bakıyoruz” diye konuştu. Düzenli ve kontrollü büyüyen bir firma olduklarına dikkat çeken İkiışık, şöyle devam etti: “Çok daha önceden yurtdışına açılabilirdik ama yurtiçinde markayı iyice oturtmadan yurtdışında macera aranmaz. Biz ABD’ye Avrupa’ya ihracat yapan 50 yıllık bir firmayız. Türkiye’de büyümemiz öncelikli olmaya devam edecek.” BETA, bu yıl İstanbul Küçükyalı’da hizmet vermeye başlayan Hilltown AVM’de 47. Mağazasını açtı. Şu anda 12 şehirde yer alan 47 mağaza ile hizmet vermeye devam eden BETA, yeni dönemde mağazalaşma açısından Anadolu’ya öncelik verecek. Toplam satışlar hakkında da açıklama yapan İkiışık, 2016’da 67 milyon TL civarında olan cironun bu yılın ilk 9 ayı itibari ile 50 milyonu aştığını söyledi. 2017 yılsonu satış hedeflerinin 90 milyon TL olduğunu belirten İkiışık, 2018 hedeflerinin ise 120 milyon TL olduğunu dile getirdi.