Türk Hava Yolları dün müşterisinin şikayetine verdiği yanıt ile büyük bir skandala imza attı.

Kutsal Bayraktar isimli vatandaş, online check-in ile ilgili THY'ye Twitter üzerinden şikayette bulundu. THY ise mail atarak Kutsal Bayraktar'dan özür diledi. Ancak özür mesajında ilginç bir detay yer aldı.

THY'den müşterisine atılan mailde Bayraktar'a  'Sayın Yavş.k Yavş.koğlu' diye hitap edildi. THY bu olayı Twitter'dan duyuran Bayraktar'dan özür diledi.

THY'DEN ÖZÜR

Twitter’dan Bayraktar’a cevap veren THY, “Sayın Kutsal Bayraktar, talihsiz bir hata sonucunda oluşmuş bu durumu bizim de kabul etmemiz mümkün değildir. Yaptığımız araştırma sonrasında, ilgili personel hakkında idari işlem başlatılmıştır. Özürlerimizin kabulünü tüm içtenliğimiz ile rica ederiz” ifadelerini kullandı.