Önceki neslin liderleri oyun konsollarıydı. Korsan kullanım nedeniyle ilgilerini PS3 ve Xbox 360’a kaydıran büyük oyun şirketleri artık bu politikalarını değiştirmeye başladılar. PC oyunculuğu yükselirken, firma öncelikleri de değişiyor. Bu firmalardan biri de elbette EA Games.

Mount&Blade ihracat şampiyonu oldu!

Konsollar için geliştirilen özel yapımlarının yanında; bilgisayar için piyasaya sürülen birçok yapımda optimizasyon sorunları ile karşılaşılması, bilgisayar kullanıcılarını çileden çıkartan unsurların arasında yer almaktadır.
PC için çıkartıyor, konsol için optimize ediyor

Bunun nedeni ise, birçok oyun geliştirici firmanın öncelikle konsol platformu için geliştirdiği yapımları, daha sonraki zamanlarda bilgisayar platformuna entegre etmeye çalışması. Peki, her geliştirici bu yanlış politikayı mı izliyor? Tabi ki hayır. Bu politikanın tam tersini izleyen firmalardan birisi de Electronic Arts. Bugün başlayan UBS Global Technology Conference 2016 etkinliğinde bu konuyu dile getiren Electronic Arts, kendi yapımlarını ilk olarak bilgisayar platformu için geliştirdiklerini ve daha sonra ise konsol platformları için bu yapımların optimize ettiklerinin altını çizdi.

Blake Jorgensen tarafından yapılan açıklama ile gündeme gelen Electronic Arts'ın izlediği politikanın her iki taraf için de uygun olduğu kaçınılmaz bir gerçek. Son olarak Battlefield 1 ve Titanfall 2 yapımları ile yakaladığı başarının da arkasında bu etkenin bir hayli etkili olduğunu söyleyebiliriz.

Electronic Arts tarafından izlenen bu politika sayesinde nadir performans hataları ile deneyim edebildiğimiz yapımların arasına umarım diğer firmalarda katılır.

İLGİLİ HABER80 yaşında oyuncu nine!80 yaşında oyuncu nine!