Sözcü Plus Giriş

Atasay, gerdanlıktan taça dönüşebilen özel pırlantayı ziyaretçilerle buluşturdu

Atasay, yenilenen ve gençleşen yüzüyle, bu yıl 46’ıncısı düzenlenen İstanbul Jewelry Show Mücevher Fuarı’nda, yerli ve yabancı perakendecilerle bir araya gelerek altın ve pırlanta takı dünyasının güncel mücevher trendlerini ziyaretçileriyle buluşturuyor.

15:30 -
Atasay, gerdanlıktan taça dönüşebilen özel pırlantayı ziyaretçilerle buluşturdu

Türkiye'nin markalarından Atasay, moda kulvarında daha güçlü bir marka olma hedefiyle değişiyor ve marka kimliğindeki dönüşümle “Tak Sana Yakışanı” diyor. Altın ve pırlanta takı dünyasının güncel mücevher trendlerini tüketicilerle buluşturan Atasay, 22-25 Mart tarihlerinde bu yıl 46'ıncısı düzenlenen İstanbul Jewelry Show Uluslararası Mücevherat Saat ve Malzemeleri Fuarı'nda yenilenen ve gençleşen yüzüyle yerini alıyor.

Pek çok farklı ihtiyaca ve yaşam biçimine odaklı ürünlere ev sahipliği yapan Atasay, global trendleri tüketici eğilimleriyle birleştirerek hazırladığı 160 TL ile 100 bin TL fiyat aralığındaki birbirinden şık ve eşsiz tasarımlarını, 7. Hall 7F02-16 / 7G01-15 no'lu standlarda sergileyecek.

Atasay fuarda hem taç hem de gerdanlık olarak kullanılabilen 100 bin TL değerindeki özel pırlanta tasarımı ile ziyaretçilerin karşısına çıkıyor. Kadınları baş tacı eden Atasay'ın özel tasarım koleksiyonu, fonksiyonel kullanımıyla da her türlü ortamda kadınların kendilerini kraliçe gibi hissetmelerini sağlayacak. Mücevher şıklığını alyanslara taşıyan çok özel tasarımlarla dikkat çeken Atasay, fuarda birbirinden şık ve zarif alyans seçeneklerini de yeni evlenecek çiftlerin beğenisine sunuyor. Aşkı, dayanışmayı, bağlılığı temsil eden alyanslar, şık halleri ve özgün tasarımlarıyla sezonun modasını çiftlerle buluşturacak. Fuarda, ayrıca sofistike takılar kullanmayı seven kadınların tercihi olan Atasay Myras “Cennetin Kapıları Koleksiyonu” da ziyaretçilerle buluşacak. Koleksiyonun öne çıkan parçaları anahtar kolyeler özel tasarımlarıyla günün her anında dikkat çekmek isteyen kadınların şıklığına farklı bir yorum katıyor.

TAKI ERKEĞİN HAKKI

“Takı erkeğin hakkı” mottosuyla stil sahibi erkeklere yönelik mücevherler de tasarlayan Atasay bir ilki daha gerçekleştirerek tasarladığı Atasay Vive Le Roi parfüm serisini erkeklerin beğenisine sunuyor. Atasay Vive Le Roi; cesur, dinamik ve iddialı olmayı arzu eden modern erkekler için beş farklı renkten ilham alarak MG International Fragrance Company bünyesindeki parfümleri, erkeklerin zevkini tüm maskülenliğiyle ön plana çıkarıyor.

MAĞAZA SAYISI 156’YA ULAŞACAK

Sektörün en büyük ve kurumsallaşmış fuarı olma özelliğini taşıyan İstanbul Jewelry Show'a katılmaktan ötürü büyük mutluluk duyduklarını belirten Atasay Mücevherat CEO'su Atasay Kamer, “Atasay olarak, bu yıl 46'ıncısı düzenlenen İstanbul Jewelry Show Mücevher Fuarı'nda yenilenen ve gençleşen yüzümüzle yer almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Atasay olarak sektörde açık ara liderliğimizi daha da ileri noktalara taşıyarak sürdürüyoruz. 2017 yılını da bu etkiyle kapattık ve yüzde 33,8 büyüme gerçekleştirmeyi başardık. Büyümemizin bir göstergesi olarak, 2017 yılında Türkiye'de açtığımız 21 yeni mağaza ile toplamda 44 ilde 151'e mağazaya ulaştık. 2018 büyüme hedefimiz ise yine oldukça iddialı: %24,6 büyümeyi hedefliyoruz. 2018 sonuna kadar mağaza sayımızı 156'ya çıkaracağız” dedi.

KADIN MODASININ AYRILMAZ PARÇASI

Gerçekleştirdikleri marka dönüşümü ile dünya ile aynı dili konuşan, kadına daha çok dokunan, gençliğin kıpır kıpır ruhunu barındıran yeni bir Atasay için çalıştıklarını belirten Atasay Kamer, “Bu dönüşümle moda kulvarındaki varlığımızı güçlendiriyoruz. Atasay bundan böyle tekstildeki ‘fast fashion' markalarının dilini, davranışını, rekabet dinamiklerini sergileyecek. Kadın modasının ayrılmaz parçası olduğunu, stil, tarz dediğimiz olgunun Atasay'la tamamlanabileceğini daha dinamik bir ruhla anlatacağız” dedi.

Dünyada kadınların toplumdaki gücünün her geçen gün artığını ve bu duruşun toplumda geniş kitlelere yayıldığını vurgulayan Atasay Kamer şöyle devam etti: “Markalar kadınların üzerindeki baskıyı azaltmak için çalışıyor. Geniş kitlelere ulaşan iletişimler bu konuda farkındalık yaratmak, algıyı ve davranışları dönüştürmek için en etkili araçlardan biri. Biz de bu filmde, kadınların üzerindeki yüklerin farkında olduğumuzu, kadınlara seslenen bir marka olarak onları anladığımızı, onlara inandığımızı ve onların yanında olduğumuzu söylüyoruz. Tüm baskılara, önyargılara, söylenenlere rağmen hayatta onları geride bırakan ne varsa “Takma Kafana”, takmayın kafanıza hiç bir şeyi, takın size yakışanı sadece diyoruz”.

Paylaş Tweet social-whatsapp Whatsapp Paylaş more