Bonus ile en fazla market, benzin ve giyim sektöründe harcama yapılıyor. Türkiye çapında 500 binin üzerinde üye işyerinde bonus kazanma şansı olan kullanıcılar, kazandıkları bonuslarla bedava alışverişin keyfini çıkartıyorlar. “Bedavası en bol kredi kartı” Bonus’la kazanılan bonuslar ise en fazla akaryakıt sektöründe kullanılıyor. Her ay 350’den fazla kampanya yapılan Bonus , aynı zamanda Türkiye tarihinde kampanya ile ev veren ilk kredi kartı markası olma özelliğini de elinde tutuyor.

10 KİŞİDEN 9'U KULLANIYOR


Global trendleri de yakından takip eden ve her zaman müşteri ihtiyaçlarını analiz eden Bonus, 18 yılda birçok ilke de imza attı. Garanti Bankası’nın mobil cüzdan uygulaması BonusFlaş, yaklaşık 5 milyon indirilmeyle Türkiye App Store’da en popüler uygulamalar arasında yer alıyor. Bonus kullanıcıları BonusFlaş üzerinden 2 yılda 15 milyon kampanyaya katılırken, her 10 kişiden 9’u uygulamayı tekrar kullanıyor. Günümüzde dijital dünyanın vazgeçilmezi olan e-ticarette de lider olan Bonus ile internette yapılan alışverişler ise bir önceki yıla göre %35 oranında artış gösterdi.

Sunduğu yenilik ve kolaylıklarla kullanıcılara değer yaratan Bonus, “Türkiye’nin Lovemarkları Araştırması” kapsamında, kredi kartı kategorisinde üst üste 8 kez en sevilen kredi kartı seçilerek farkını ortaya koydu. Geçtiğimiz yıl da Nielsen tarafından yapılan araştırmada Superbrands Council’in değerlendirmesi sonucu Superbrands seçildi. Bonus, Facebook’ta 1,7 milyondan fazla takipçisi ile dünyada da en fazla takip edilen kredi kartı markası olarak dikkat çekiyor.

Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Işıl Akdemir Evlioğlu, “Garanti’nin gururu Bonus, 2000 yılından bu yana, bedavası, seveni ve kullananı en bol kredi kartı olarak yoluna devam ediyor. Bugün ödeme sistemleri dünyasında, Türkiye’nin ilk çipli ve çok markalı kredi kartı, ilk şeffaf kart, ilk temassız kart, ilk çevreci kart gibi birçok ‘ilk’in ayrıcalığını Bonus sahipleri yaşıyor. Ayrıca Bonus, kendine özgü peruğu, eğlenceli müzikleri, birbirinden ünlü reklam yüzleriyle, Türkiye’nin yıllardır en sevilen kredi kartı markası olmayı sürdürüyor. Bonus’un son olarak kullanıma sunduğu BonusFlaş uygulaması ise 5 milyona yakın indirilme sayısıyla başarısını kanıtladı. Başarımızın temelinde, müşteri ihtiyaçlarını doğru anlamak ve ihtiyaca göre doğru zamanda doğru ürünü sunmak geliyor. Yenilikçi ürünlerimizin yanı sıra farklı hizmetlerimizle de “Bonus”un ayrıcalıklarını müşterilerimizle paylaşıyoruz. Garanti’nin müşterisine değer yaratan yenilikçi ürün stratejisinin somut bir yansıması olan Bonus’la, kart sahiplerini mutlu etmeye devam edeceğiz.” dedi.