Sigorta sahipleri, araçlarını sigortalarken kendilerinin ve araçlarının güvence altında olduğu bilirler ancak olası hasarın ne zaman karşılanacağı, işlemlerin nasıl süreceği merak edilir. AXA, teknolojiden destek alarak hasar tespiti sistemini hayata geçirdi ve ödeme süreçlerini kısalttı.
UYGULAMA ÜZERİNDEN CANLI GÖRÜŞME
Cep telefonları ve tabletlere SMS ya da e-mail ile iletilen link üzerinden çalışan uygulama ile hasarın tespiti tamirhane ile uygulama üzerinden canlı görüşme yapılarak tamamlanıyor ve hasar onay süreci hızlıca sonuçlandırılıyor.
KESİNTİSİZ VE HIZLI HİZMET
Uzaktan Hasar Tespiti sistemi ile ilgili değerlendirme yapan AXA Sigorta Kurumsal Teknik ve Hasar Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Mert Ekitmen, “AXA Sigorta olarak en güncel teknolojiyi sürekli olarak sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak, kesintisiz ve hızla onların yanında olacak uygulamalar ile iş süreçlerimize adapte ediyoruz. Uzaktan Hasar Tespiti uygulamamız da yine bizlere sektörde fark yaratan hızda hasar ödeme imkanı veren yepyeni bir uygulama. Sigortalılarımızın bir aplikasyon yardımı ile oto hasarlarında anında ekspertiz hizmeti almasını sağlayarak onarıma başlanmasını sağlıyoruz veya onarım yeri ile direkt irtibata geçerek ufak hasarlarda hasar onarım onay bekleme süresini ortadan kaldırıyoruz. Özellikle Anadolu'da uzak kasaba ve şehirlerde onarım onayı için eksperin gelmesini beklemeden anında hasar Tespitinin yapılabilmesi ürünün en önemli avantajı olarak öne çıkıyor” dedi.