Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Reyting sonuçları: 19 Nisan Perşembe 2018 Fenerbahçe Beşiktaş maçı mı? Survivor mı? Bizim Hikaye mi? İşte kazanan…
Reyting sonuçları: 19 Nisan Perşembe 2018 Fenerbahçe Beşiktaş maçı mı? Survivor mı? Bizim Hikaye mi? İşte kazanan…
19 Nisan Perşembe 2018 reyting sonuçları açıklandı! Fenerbahçe Beşiktaş maçı mı? Survivor mı? Bizim Hikaye mi? Avlu mu? sorusu da dün akşam itibarı ile yanıtlanmış oldu. İşte 19 Nisan Perşembe reyting sonuçlarına göre Totalde, AB'de ve ABC'de zirvenin sahibi...
Magazin 20 Nisan 2018 - 10:13

Reyting sonuçları belli oldu! 19 Nisan Perşembe reyting sonuçlarında kim birinci oldu? Survivor mı? Fenerbahçe Beşiktaş maçı mı? Avlu mu? Bizim Hikaye mi? 19 Nisan reyting sonuçlarını açıklanmasının ardından günü zirvede bitiren program hangisi? İşte reyting sonuçları ve dünün kazananı…

19 NİSAN PERŞEMBE REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI

19 Nisan reyting sonuçları açıklandı.  Total puan türünde Fenerbahçe Beşiktaş Ziraat Türkiye Kupası maçı 33,07 share ile birinci, Bizim Hikaye dizisi 14,90 share ile ikinci, Avlu dizisi 14,07 share ile üçüncü oldu. AB puan türünde 37,36 share alan Fenerbahçe Beşiktaş Ziraat Türkiye Kupası maçı birinci, 13,35 share alan Avlu Dizisi ikinci, 13,51 share alan Survivor yarışması üçüncü oldu. oldu. ABC puan türünde 35,65 share alan Fenerbahçe Beşiktaş Ziraat Türkiye Kupası maçı listede birinci sırada yer alırken ikinciliği 15,08 ile Survivor , üçüncülüğü ise 13,08 share ile Avlu Dizisi aldı.

19 NİSAN PERŞEMBE 2018 TOTAL SONUÇLARI

19-nisan-reyting-sonuclari-total

19 NİSAN PERŞEMBE 2018 AB SONUÇLARI

19-nisan-reyting-sonuclari-ab

19 NİSAN PERŞEMBE 2018 ABC SONUÇLARI

19-nisan-reyting-sonuclari-abc

REYTİNG NEDİR?

İzleyici ölçümü bir izleyici topluluğunda kaç kişi olduğunun ölçümüdür. Genelde radyo dinleyicileri ve televizyon izleyicileri için düşünülse de, gazete ve dergi okuyucuları ve Web sitesi kullanıcıları için de geçerli olan bu kavram, yayımcılar ve reklamcılar tarafından, kaç kişi ve kimlere ulaşıldığını belirlemek için kullanılır. Bu daha geniş anlamıyla izleyici kitle araştırması anlamına gelir. Ölçümler medya pazarlarına göre ayrı ayrı yapılır, bunlar genelde metropol bölgelere karşılık gelir.

Tek bir televizyon izlenme oranı (reyting) puanı, takip edilen bir bölgedeki seyircilerin belli bir dakikadaki sayılarının %1’ine karşılık gelir. Örneğin 2004 yılı itibarıyla ABD’de 109,6 milyon televizyonlu ev vardı. Dolayısıyla, 2004-05 izleme sezonu için, ulusal bir reyting puanı bu sayının %1 olan 1.096.000 eve karşılık gelir. Bir programın yayımında kullanıldığında, program süresince ortalama reyting puanı tipik olarak belirtilir. Reyting puanları genelde evhalkları için değil, belli demografik gruplar için verilir. Örneğin, 18-49 yaş grubu için bir reyting puanı, ülkedeki 18-49 yaş grubundaki insanların %1’ine eşdeğer sayılır.

Bir reyting puanı ile pay grubu farklıdır, reyting puanı tüm olasıl seyircilerin %1’ini ifade eder, pay puanı ise o an televizyon seyredenlerin %1’ine karşılık gelir. Dolayısıyla bir yayının payı, genelde reytingden daha anlamlıdır, özellikle toplam TV seyrinin düşük olduğu zamanlarda (gece geç saatler gibi).

İZLENME ORANI, İZLENME PAYI NEDİR?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.