Bu web sitesi ne yazık ki Internet Explorer 9 ve altını desteklememektedir. Lütfen web tarayıcınızı Internet Explorer 10 ve üstü bir sürüme yükseltiniz.
Britney Spears Kenzo’nun 2018 İlkbahar Yaz kampanyasının yüzü oldu
Britney Spears Kenzo’nun 2018 İlkbahar Yaz kampanyasının yüzü oldu
90'ların sonu 2000'lerin başında 'Baby One More Time" şarkısıyla büyük bir çıkış yapan Britney Spears, şimdiye kadar hiçbir moda markasının yüzü olmamışken, anne olduktan sonra adeta küllerinden yeniden doğdu...
Hale Ceylan BARLAS
Moda 21 Mart 2018 - 12:08

1990’ların sonlarında büyük patlama yapan Baby One More Time adlı şarkıyla hafızalara yer eden 37 yaşındaki ünlü pop yıldızı Britnet Spears, her ne kadar inişler çıkışlar yaşasa da hiç bir zaman kendini unutturmadı.
britneyspears-kenzo-instagramTabii bunun için de ayrı bir çaba sarfetmedi. Dibe battığında da zirvede olduğunda da ne bir moda evinin ne de başka bir markanın yüzü olarak kendini hatırlatmadı… Çünkü Britney Spears, hiçbir zaman moda ile işkillendirilmedi. Zaten herkesi peşinden sürükleyecek ya da stil ikonu olmasını sağlayacak şekilde de tercihleri olmadı. Ünlü bir isim olmasına rağmen daha sıradan seçimler yaptı. Hatta anne olduktan sonra kendini iyice salan Spears, “Anne olduktan sonra stil konusunda özenli davranmadım” diyerek bunu onaylamış oluyor…
britneyspears-kenzo-instagram1Britney Spears dün herkesi şaşırtan haberi sosyal medya hesaplarından paylaştı ve Kenzo’nun 2018 İlkbahar Yaz kampanyasının yüzü olduğunu açıkladı. Los Angeles’ta Peter Lindbergh’ün çektiği kampanya Spears için de sürpriz olmuş. Amerikan Vogue Dergisi’ne konuşan ünlü şarkıcı “Başta çekimleri garipsedim. Ben bir stüdyoda veya küçük mekanlarda fotoğraflanmaya alışkınım. Daha önce sokağın ortasında objektif karşısına hiç geçmemiştim” diyor ve ekliyor: “Eskiden daha fazla risk alabiliyordum. Bu cesaretim zamanla anlamlı bir olgunluğa evrildi.” Kenzo’nun yaz koleksiyonunda bohem tarzı, 90’lar stilini ve sokak modasından izler görmeniz mümkün.

britneyspears-kenzo-instagram2