Akbank Private Banking birimini bu önemli başarılara taşıyan yeniliklerin müşteri odaklı bakış açısı ile gerçekleştiğini belirten Akbank Private Banking Bölüm Başkanı Didem Bağrıaçık; “2017 yılında başlattığımız ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ konusundaki yenilikçi çalışmaların müşterilerimiz nezdinde olumlu etkisini gözlemliyoruz." dedi

BİRÇOK ÖDÜL KAZANDIRDI

Bağrıaçık konuşmasının  devamında "‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ Uluslararası alanda farklı kategorilerde bize birçok ödül kazandırdı. Aldığımız bu ödüllerle gurur duyuyoruz.  Akbank Private Banking olarak üst segment müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerimizi yenilikçi ve dijital bir anlayışla yeniden tasarladık. Bu çalışmayı yaparken müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri önceliğimiz oldu. Ayrıca 2018 yılına bir yenilikle girdik ve “Akbank Private Banking” ile “Akbank Yatırım Hizmetleri” bölümlerini tek bir çatı altında toplayarak Varlık Yönetimi alanında sinerji yaratacak bir atılım yaptık. Bu atılımın da sonuçlarını çok yakında göreceğimize inanıyorum. ” ifadelerini kullandı.