Sözcü Plus Giriş

NASA muhteşem keşfini açıkladı: Bir ilk…

Hubble Teleskobu'nun gönderdiği verileri inceleyen bilim insanları kendilerini hayrete düşüren bir bilgiyle karşılaştı. Teleskobun gönderdiği verileri inceleyen astronomlar, evrenin kütlesinin yüzde 85'ini oluşturduğu düşünülen 'Karanlık Madde'nin bulunmadığı bir galaksi keşfetti.

Sozcu.com.tr
11:54 -
NASA muhteşem keşfini açıkladı: Bir ilk…

NASA’dan yapılan yazılı açıklamada, Hubble Teleskobu’ndan elde edilen veriler ışığında, ilk kez içinde ‘Karanlık Madde’ bulunmayan bir galaksi keşfedildiği açıklandı.

NASA’nın açıklamasında, NGC 1052-DF2 adı verilen galakside normalde bulunması gerekenin 400’de biri oranında Karanlık Madde’ye rastlandığı ifade edilirken, galaksinin tahmini yaşının ise 10 milyar civarında olduğu belirtildi.

Bilim insanları, Karanlık Madde’nin galaksilerde bulunan, yıldızlardan gaz bulutlarına kadar her şeyi bir arada tutan unsur olduğunu düşünüyor.

İLGİLİ HABERNASA astronotları açıkladı: Uzaylılar var mı?NASA astronotları açıkladı: Uzaylılar var mı?

İLGİLİ HABERNASA şokta! Astronotun kan testinde ortaya çıktı...NASA şokta! Astronotun kan testinde ortaya çıktı...