EuroLeague’den Türk firmasıyla işbirliği anlaşması
Avrupa basketbolunun en büyük organizasyonu olan EuroLeague, Türk lezzet markası Domino’s ile sponsorluk anlaşmasını sürdürdüğünü duyurdu.
Avrupa basketbolunun 1 numaralı organizasyonu olan EuroLeague, Türk lezzet markası Domino’s ile sponsorluk anlaşmasını uzattığını duyurdu.
Bugün İstanbul’da gerçekleşen anlaşmanın basın toplantısına DP Eurasia Group CEO'su Aslan Saranga, Domino's Pazarlama ve Satış Direktörü Pınar Lafçı Togay ve EuroLeague Kurumsal Ortaklıklardan Sorumlu Direktör Kimon Stefos katılım sağladı.
Toplantıda konuşan DP Eurasia Group CEO'su Aslan Saranga, “Herkesin keyifli vakit geçirmeye ihtiyaç duyduğu bir dönemde, tüketicilerimizle her yerde beraber olma misyonumuzu spor ve basketbol tutkunlarına yönelik bir desteğe taşımaya karar vermiş ve EuroLeague resmi lezzet sponsorluğumuzu geçen yıl başlatmıştık. Bu yıl da aynı yaklaşımımızı koruyarak sponsorluğumuza devam ediyoruz. Her şeyden önce Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague ile olan partnerliğimiz bizim için gurur verici. Aynı zamanda basketbolun ve basketbol tutkunlarının en heyecan verici anlarına destek sunacak olmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.