BOOKING.COM'DAN ÖZÜR
Bunun üzerine kullanıcı booking.com'dan telefon ve maili aldığını, booking.com'un mesajın Stella otelden geldiğini ve otelin bu davranışı nedeniyle kendisinden özür dilediklerini ifade ediyor. Booking.com'un Stella oteli rezervasyon listesinden çıkardığını ve farkın kendileri tarafından ödenmesi suretiyle başka bir otelden yer ayrıltarak olayı telafi etmek istediklerini belirtiyor. Sozcu.com.tr olarak booking.com'un Türkiye ofisini aradık. Olay hakkında Amsterdam'daki genel merkeze ulaşılması gerektiğini belirttiler. Genel merkezin konu hakkındaki cevabı bekleniyor.
REZERVASYON YAPILAMIYOR
Booking.com üzerinden Stella otele rezervasyon yapılmaya çalışıldığında dün yer ayırtılabilirken bugün tüm tarihler için yerlerin tükendiği ve rezervasyon yapılamadığı görülüyor.
Kullanıcılar da sosyal medya üzerinden iddiaya isyan etti.