Starbucks'ın al götür kahve sistemi fast-food dünyasının kurallarını değiştirirken son yıllarda McDonald's da McCafe konsepti ile bu düzene ayak uydurmak istiyor.

YENİ ÜRÜNLER GELDİ


Business Insider'dan Kate Taylor'ın haberine göre; Firma geçen sene ABD restoranlarında başladığı bir uygulama ile espresso içecek serisi sunmaya başladı. McCafe'lerde satılan karamel macchiato, vanilya cappucino ve americano gibi ürünler de menüye eklendi.

cafe22

Nomura analisti Mark Kalinowski tarafından 27 McDonald's restoranında yapılan bir araştırmaya göre sadece iki şube yeni kahvelerin satışının beklentinin üstünde olduğunu söyledi.

7 bayii yeni kahvelerin satışının düşük olduğunu belirtirken, 18'i satışların beklentilere paralel olduğunu ifade etti.

Şube yetkililerin geri dönüşleri şu şekilde oldu:

'Kahveleri hazırlamak çok zamanımızı alıyor'

'Kahveleri hazırlamak için pahalı cihazlar aldık. Satışlar bunu karşılamıyor'

'Kahveleri doğru yapmak eğitim istiyor. Bizde servis şu an yavaş'

saatata21

Starbucks son yıllarda yavaş servis ve pahalı içecekler sebebiyle eleştirilse de McDonald's'la rekabette en azından şu an için önde olduğu yorumları yapılıyor.