Tüketicinin artık GB saymak ve WiFi ile uğraşmak istemediğine dikkat çeken Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, “Vodafone Pass”
paketleriyle müşterilerine sınırsız içerik imkanı sağlayacaklarını açıkladı.

EN ÇOK KULLANILAN FACEBOOK VE TWİİTTER

Kullanıcıların toplam internet paketlerinin yüzde 25’inin Facebook, Twitter gibi sosyal medya mecralarında harcadığını aktaran Engin Aksoy, abonelerin internet kullanımının 4 GB’a ulaştığını dile getirdi. Dijitalleşme de öne çıkan Red abonelerinin yüzde 92’sinin akıllı telefon kullandıklarını ve internet  kullanımlarının 6 GB’a ulaştığını kaydeden Aksoy, Türkiye’de 200 marka ile indirim anlaşması yaparak 317 milyon TL’lik ciro sağladıklarını dile getirdi.

POPÜLER UYGULAMALAR, İNTERNET YEMEDEN KULLANILACAK

Vodafone Red müşterilerinin 103 ülkede Türkiye’deki tarifeler üzerinden internet ve konuşma yapabildiğini kaydeden Aksoy yeni tarifelerini şöyle anlattı: “Tüketici artık GB saymak WiFi ile uğraşmak istemiyor. Biz Vodafone ile bir devrim yapalım ve GB sayma ihtiyacını ortadan kaldıralım dedik. Bazı içeriklere sınırsız girmek istiyorlar. Artık ihtiyaç GB’tan içeriğe doğru gitti. Biz de bu dönemi sona erdiren bir platform oluşturduk. Bu tüm Vodafone abonelerinin yararlanacağı birşey.  Biz Facebook Twitter WhatsApp Spotify gibi pek çok uygulama ile anlaşma yaptık ve Türkiye ile birlikte tüm Vodafone dünyasını değiştiriyoruz. Vodafone Pass uygulaması ile dijital dünyada sınırsız deneyim imkanı sunuyoruz. İletişim Pass, Müzik Pass ve Sosyal Pass ile popüler uygulamaların internetten yemeden kullanılmasını sağlayacak ürünler oluşturulacak. Paketler 6-12 TL arasındaki fiyatlarla satışa sunulacak.”