İlhamını baleden ve iyimser düşünceden alan H&M Studio Koleksiyonu, 1 Mart Çarşamba günü Paris Moda Günleri’nde moda tutkunlarıyla buluşacak. Defile, uluslararası platformda canlı olarak yayınlanacak ve isteyen herkes dilediği tasarımı o an sipariş edebilecek. Defileden bir gün sonra ise koleksiyon Türkiye’de seçili mağazalara gelmiş olacak. H&M Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Pelin Atay’la ‘See now, buy now’ (Şimdi gör, şimdi al) trendini ve yeni koleksiyonu konuştuk. 7 ‘See now, buy now’ (Şimdi gör, şimdi al) tüm dünyada hızla yayılan bir trend. H&M bu trendle ilgili Türkiye’de çalışmalar yapacak. Bize bu konuda bilgi verir misiniz? Doğrudan podyumdan tüketicilere ulaştırmak adına ‘Gör ve satın al’ dönemini başlatıyoruz. Koleksiyon 1 Mart’ta Paris Moda Haftası’nda sergilenecek ve sonrasında online satışa sunulacak. Türkiye’de ise 2 Mart sabahı itibariyle seçili mağazalarımızda koleksiyonu buluşturacağız. 9 Bu trendin dünya çapındaki sonuçları neler? Modayı podyumdan direkt olarak müşteriye ulaştırmak yeni bir döneme işaret ediyor. Bu yeni formatı test edeceğimiz için çok heyecanlıyız. Aynı zamanda bu anı müşterilerimizle de paylaşmak istediğimizden şov canlı olarak internet sitemizde de yayınlanacak. Stüdyo koleksiyonlarınız genelde tek bir tasarımcının elinden çıkıp sınırlı sayıda üretiliyor değil mi? Bu koleksiyonun ardında kendini işine adamış ve çok güçlü bir tasarım ekibi yer alıyor. Senede iki kez modaseverlerle buluşuyor ve limitli adette satışa sunuluyor. Kapsül bir koleksiyon olduğu için ürünlerin devamlılığı yok; bu sebeple de özellikle satış gününü ajandasına kaydeden ve erkenden mağazalarımıza gelen pek çok modasever var. 8 Peki siz nasıl hazırlandınız bu özel güne? Dünya moda arenasının önde gelen isimlerinin katılımıyla gerçekleşecek bu özel defileye ayrı bir özenle hazırlanıyoruz. Ünlü modellerin yer alacağı ve özel bir müzik performansının sergileneceği şov eşliğinde heyecan verici bir gece olacak. Türkiye saatiyle 23.30’dan itibaren defile hm.com’dan izlenebilecek. 1

Aşkla ilgili bir koleksiyon

H&M Kreatif Direktörü Pernilla Wohlfahrt gör ve satın al sistemi için, “Biz her zaman müşteri odaklı olduk. Müşteriler açısından satış ve defile takvimi arasındaki zaman boşluğunun aza indirgenmesi oldukça heyecanlı. Defilenin hemen ardından koleksiyondaki parçaları satın alabilecekler. Şimdilik bu sistem oldukça olumlu tepkiler alıyor ve bunu test etmek için biz de sabırsızlanıyoruz. Studio koleksiyonu modaya duyduğumuz aşkın bugüne olan yorumunu anlatıyor. Bu aşkla, umutla, optimist olmakla ilgili bir koleksiyon. Süreklilik tüm yaptığımız işlere hakim ve yıllardır başardıklarımızın yanı sıra bizleri neyin beklediği yönünde de heyecanlıyız” dedi.