sahibinden.com, dijital reklamcılık alanında Türkiye’de bir ilki hayata geçiriyor. “Sahibinden Doğal Reklam” ürünü ile self servis yönetim kanalını, klik bazlı teklif verme (bidding) ücretlendirme yöntemini ve detaylı hedefleme imkanını bir arada sunan ilk Türk dijital platform oluyor. Bu reklam modelinin en önemli özelliklerinden birisi de lokasyon ve ilgi alanına göre özel mikro hedeflemelere imkan sağlaması.
AR-GE VİZYONUMUZUN MEYVESİ
sahibinden.com’un, sürekli büyüyen son kullanıcı trafiği ile Türkiye’nin en büyük dijital reklam mecralarından biri haline geldiğini belirten CEO Burak Ertaş, Sahibinden Doğal Reklam’ın şirketin AR-GE vizyonunun bir sonucu olarak doğduğunu söyledi. Ertaş, Türkiye’de ve dünyada, arama motorları ve sosyal medya platformlarının dijital reklamcılık alanında en büyük payı aldığını belirterek Türk yazılımcılar ve yerli kaynaklar kullanılarak geliştirilen Sahibinden Doğal Reklam’ın Türk reklamverenlere verimli ve ekonomik bir alternatif sunacağını söyledi.
GÖSTERDİKÇE DEĞİL TIKLANDIKÇA ÜCRETLENDİRİLEN REKLAM
Sahibinden Doğal Reklam sayesinde şirketlerin ürün ve hizmetlerini, markalarına en uygun içeriğin yanında tanıtabileceklerini söyleyen Ertaş, şu değerlendirmede bulundu: “Aylık 42.6 milyon aktif kullanıcı, sahibinden.com üzerinde 8 milyar sayfa görüntülüyor. Şimdi bu dev mecra üzerinde, sahip olduğumuz büyük veriyi de kullanarak mikro düzeyde hedeflemeler yapma imkanı sunuyoruz. Firmalar lokasyondan başlayarak sahibinden.com’un binlerce alt kategorisinden birini seçerek gerçek hedef kitlesine ulaşabiliyor. Daha da önemlisi reklam gösterildikçe değil, tıklandıkça ücretlendiriliyor. Herhangi bir teknik bilgiye ihtiyaç duymadan, herkes kendi kendine (self servis web arayüzünden) reklam verebilir. Kullanımı mevcut tüm çözümlerden daha basit, 5 dakika içinde reklamı oluşturup yayına almak mümkün.”
Dijital reklamcılıkta bir ilk
Türkiye’de dijital reklamcılık alanında bir ilk uygulamaya geçiyor. Dijital ve hedef odaklı reklamcılığı bir adım öteye taşıyan sahibinden.com, Türk yazılımcıların geliştirdiği “Sahibinden Doğal Reklam” uygulamasıyla tüm reklam verenlerin tanıtım ihtiyaçlarını karşılayacak. Daha da önemlisi reklam gösterildikçe değil, tıklandıkça ücretlendiriliyor.