CORONA DÖNEMİNDE GELİŞTİRİLDİ
Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezleri Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; anında müdahale ya da reaksiyon gerektiren, beklenmeyen ve ciddi olay ya da durumların “acil” olarak tanımlandığını hatırlatarak; “Yaralanmadan kalp krizine, ev ve iş kazaları ya da trafik kazaları gibi birçok durum, olayın ciddiyetine göre acil durum olarak değerlendirilebilir. Sağlık acil durum servislerinin müdahalesini gerektirebilir. Böylesi beklenmedik durumlarda hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti ve asistans hizmetleri almak kişiler için hayati önem taşıyor” dedi.

Acil Güven Sigortası’nı COVID döneminde geliştirdiklerini belirten Tayar, “Bireylerin evden çıkmaya çekindiği ve hastaneye gitmekten özellikle kaçındığı bu günlerde, sağlık sigortalılarımıza sağlanan ‘7/24 Doktorum’ hizmetinin Acil Güven Sigortasına da eklenmesine karar verdik. Bu hizmet kapsamında sigortalılar 7/24 bilgisayarından doktorlarla yüz yüze görüşebilir, laboratuvar sonuçlarını doktorlarla birlikte değerlendirip, alanında uzman doktorlardan görüşler alabilirler. Ürünümüzün önemli bir ihtiyaca yanıt vereceğine ve ilgi göreceğine inanıyoruz” şeklinde konuştu.