Alışveriş platformu Hepsiburada’nın toplam satış hacmi 2022’nin ikinci çeyreğinde geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 57 artarak 9,2 milyar TL oldu.

2022’nin ilk yarısında toplam satış hacmi yüzde 69 artışla 17,5 milyar TL’ye ulaşan Hepsiburada'nın toplam sipariş adedi, geçen yılın ilk yarısına göre yüzde 31 artarak 29,1 milyon seviyesinde gerçekleşti.

Hepsiburada platformundaki aktif satıcı sayısı yıllık yüzde 45 artışla 88,7 bine, platformdaki ürün adedi ise yıllık yüzde 107 artışla 130 milyona yükseldi.

Hepsiburada, daha önce yüzde 50 civarı olarak açıkladığı 2022 yıl sonu toplam satış hacmi büyümesi tahminini yüzde 60 civarına yükseltti.



Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, 2022 yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarıyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:

“Hepsiburada olarak iş ortaklarımız, teknolojimiz, ticaret ekosistemimiz, yönetim ve kültürümüzle Türkiye‘yi global arenada temsil eden bir marka olmanın gururunu ve sorumluluğunu taşıyoruz. Bu çerçevede tüm finansal sonuçlarımızı şeffaflıkla paylaşıyoruz.

Müşterilerimizin günlük yaşamlarında güvenilir, yenilikçi ve samimi bir yol arkadaşı olarak e-ticarette standartları yeniden tanımlayan pek çok servisi son altı ayda hayata geçirdik. E-ticaret alanında Türkiye’de geliştirilen ve hayata geçirilen ilk üyelik bazlı sadakat uygulaması Hepsiburada Premium ile e-ticaret dünyasında standartları yeniden tanımlayarak çıtayı daha da yükselttik.

Ticaretin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonumuzla Türkiye’nin ilk "al ve çık“ konseptli akıllı, kasasız mağazası Hepsiburada Smart by MIMEX‘i açtık. Ayrıca, HepsiJet’in TURKPATENT tarafından tescil edilen "Çok Araçlı Rota Optimizasyonu“ çözümü ile hızımıza hız kattık. Teknolojimiz ve lojistik yeteneklerimiz sayesinde uçtan uca hizmet kalitemiz ve uygun maliyetli çözümlerimizi müşterilerimize ulaştırmayı sürdürdük.

Bu başarılı performansın bir sonucu olarak 2022 yıl sonu büyüme hedefimizi yükselttik. Yakaladığımız küresel başarı hikayesini büyütmek için tüm gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”