Fenerbahçe yönetimi, dijital atılım başlattı. YouTube katıl, Mohikan uygulaması ve mobil oyunun ardından sarı-lacivertliler yeni projelere girişti. Kısa süre önce FenerMarket’i (online market) hizmete sokan Fenerbahçe, şimdi de kripto varlık ve online mobil ödeme gibi başlıklara yoğunlaştı. Özellikle dijital para ‘FenerCoin’ ile sarı-lacivertliler, hatırı sayılır bir gelir bekliyor. Bu projelerle yönetim, hem gelir sağlamayı hem de taraftarlarının hayatlarını kolaylaştırmayı istiyor. Fenerbahçe’nin geride kalan 1 yılda dijital kanallardan elde ettiği toplam gelir 40 milyon TL’ye ulaştı. Kulüp yeni yatırımlar ve uygulamalarla bu yıl için 100 milyon TL’yi aşmayı hedefliyor. İşte dijital atılımlar:
  • Ülker Grubu’nun yatırımcısı olduğu İstegelsin ortaklığıyla FenerMarket hayata geçirildi.
  • İlk NFT (Non- Fungible Token) projesi Global Fantezi Futbol Oyunu Sorare başlatıldı.
  • Youtube'a Katıl’ın Türkiye’deki ilk uygulayıcısı olundu.
  • HelpSteps ile taraftarlar, adımlarını kulübe bağışladı.
  • Fenerium.com ve matchwornshirt.com’da maç formaları açık artırmaya çıkarıldı.
  • Üç mobil oyun uygulama ‘store’larda kullanıcılara sunuldu.
  • Türkiye'nin ilk online kulüp üyelik başvuru süreci devreye alındı.
[old_news_related_template title="Fenerbahçe'ye Gökhan Gönül'den kötü haber! Yırtık tespit edildi..." desc="Fenerbahçe Kulübü, Gökhan Gönül'ün arka adalesinde 2. derece kısmi yırtık tespit edildiğini açıkladı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/04/14/iecrop/depophotos_17101812_16_9_1618415126.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/spor/futbol/fenerbahceye-gokhan-gonulden-kotu-haber-yirtik-tespit-edildi-6373406/"]