FOTO: İHAİnsanların Avrasya Tüneli’nden geçerken durup fotoğraf çektiklerinin altını çizen Arslan, “Tabi dün sabah 07.00 akşam 21.00 arası yani 14 saat boyunca arkadaşlar, Asya yakasından Avrupa yakasına 10 bin 938 araç geçti. Avrupa yakasından Aysa yakasına 13 bin araç geçti. Yani dün toplam 23 bin 938 araç geçmiş oldu. İlk gün. Bugün ise Saat 18.00 itibariyle Aysa yakasından Avrupa’ya 8 bin 888 isteseniz böyle denk gelmez. Avrupa yakasından Asya’ya ise 9 bin 808 araç olmak üzere 18 bin 696 araç geçti. Ancak saat 18.00 itibariyle, yani saat 21.00 kadar açık olduğuna göre dünkü yaklaşık 24 bin mertebesini bulmasını umuyoruz. Şunu söylemekte fayda var. Tabi Avrasya Tüneli insanımızın gurur projesi, insanlarımız tünelden geçerken duruyorlar, resim çekiyorlar. Selife çekiyorlar. Biz hasetten rica ediyoruz. Elbette gurur projelerini fotoğraflamak, selfie çekmek güzeldir ancak trafiği çok aksatıyorlar. Başka insanların hayatını tehlikeye sokuyorlar. İstirhamımız o ki durup özellikle fotoğraf çekmesinler. Hem trafiği tehlikeye sokmasınlar. Kendi hayatlarını da başka insanlarında hayatlarını tehlikeye sokmasınlar. Dünden beri memnuniyetle söylemek gerekir ki gerek sosyal medyada, gerek bizi arayanlar memnuniyetlerini ifade ediyorlar. Belki de muhalif olanlar bile burası yapılmamalı diyen insanlar bile kullandıktan sonra evet iyi ki yapılmış kısa sürede işimize gidebiliyoruz. Kısa sürede evimize gidebiliyoruz. Ticaretimiz hayatımız kolaylaştı diyorlar. Dolaysısıyla tünelimiz inşallah insanımıza hayırlı uğurlu olur” diye konuştu.