Başbakan Ahmet Davutoğlu, Yunanistan'a hareketinden önce Atatürk Havalimanı'nda açıklamalarda bulundu.
Bedelli askerlik konusunda basında yer alan "TSK'nın eleştirileri"ne değinen Davutoğlu; "TSK büyük bir reform sürecinden geçiyor. Bedeli askerlik konusunda yaş ve ücret konusu Bakanlar Kurulu'nun takdirindedir. Genelkurmay Başkanlığı, Başbakanlığa bağlıdır. Kaygılarını basına değil Başbakanlığa iletir. Bu tür hareketlerin devlet geleneği içinde yeri yoktur" dedi.

"BU KONUYU GÖRÜŞMÜŞTÜK
Davutoğlu sözlerini şöyle sürdürdü "YAŞ'ta bu konu görüşüldü. Daha önce bana Savunma Bakanı tarafından gerekli brifingler verildi, Genelkurmay Başkanımız tarafından bilgiler aktarıldı, Cumhurbaşkanımızla istişareler yapıldı. Bu çerçevede YAŞ'ta konu ele alındığında zaten genel bir perspektifle bu konuda olumlu kanaatler ifade edildi"
