
Honda CB250R, hem 1000 hem de 125 cc'lik kardeşleriyle paylaştığı minimalist, yalın ve çıplak “Neo Sports Café” tasarım diliyle motosiklet tasarımında yeni bir dönemin başlangıcını temsil ediyor. Çok fonksiyonlu LCD gösterge paneli hız, devir, yakıt seviyesi ve vites konumu bilgilerin üst sıradaki ikaz lambalarıyla birlikte okunaklı bir şekilde sürücüye iletiyor.

10,1 litre kapasiteli yakıt deposu özel tasarımlı bir kapağın altında gizlenirken depo dolum kapağı savaş uçaklarını andıran tasarımıyla dikkat çekiyor. Alçak tasarlanan egzoz sistemi de çift çıkışlı egzoz ucuyla birlikte sağ tarafta konumlandırılıyor.

Boyutlarına karşın sadece 145 kg ağırlığında olan CB250R, preslenmiş ve boru tipi çelikten üretilen yeni şasisi ile hafiflik ve yüksek dayanımı bir arada sunuyor. Bunun getirisi olarak son derece dengeli ve geri bildirimi yüksek bir sürüş sağlayan CB250R’da 250 cc hacme sahip kompakt boyutlu dört supaplı su soğutmalı tek silindirli DOHC motor görev yapıyor. 9.000 d/d’da 27 beygir maksimum güç üreten motor 8.000 d/d’da 23,3 Nm maksimum tork kullanıma sunuyor.
CB250R’da Kırmızı (Candy Chromosphere Red), Gümüş metalik (Mat Cryption Silver Metallic), Siyah (Black) olmak üzere üç farklı renk seçeneği
sunuluyor.