"AYNI KARGO NUMARASI İLE YENİDEN PAKETLENMİŞ"
Kargo firmasının ürünü iki defa ambalajlamasından şüphelenen Varol, şunları söyledi:
* Bilindik bir alışveriş sitesinden 7 Ekim’de bir telefon siparişi verdim. Yaklaşık 3 bin TL’lik telefon tutarı, tarafıma fatura edilmiş ve kargo ile tarafıma gönderilmiş.
* Kutusu ve her şeyi bu kargo poşetine konulmuş. Tahminimce kargoda bu poşet açılmış ve aynı kargo numarası ile yeniden paketlenmiş.
* Kargo tabi bunu bana kapalı getirdi ancak paketi açtığımda içinden tekrar açık bir poşet çıktı. Ürünüm geldiği için telefon kutusunu büyük bir heyecanla açtım ancak içinde telefonum yoktu.
Foto: İHA / İnternetten telefon alan Recai Varol'un eline geçen kargodan telefon çıkmadı.KİMSE SORUMLULUK KABU ETMİYOR
Satış yapan firma ve kargo şirketi ile temasa geçtiğini söyleyen Varol, şunları kaydetti:
* Konuyla ilgili birçok yere başvurdum. Kargo firmasının Çerkezköy şubesine gittim, ilgilenmediler. Dalga geçer gibi tavırlarla savcılığa gidebileceğimi söylediler.
* Alışveriş sitesine ulaşmaya çalışıyorum, başaramadım. Sipariş kodunu alamadım. Satıcı firmaya ulaştığımda ise kendileri telefonu sorunsuz bir şekilde kargoladıklarını söylediler.
* Kimse sorumluluk kabul etmiyor. Ben de savcılığa şikayette bulundum ve hukuki yoldan hakkımı arayacağım. (İHA)