Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniği asistanları hastanede yaşanan sorunları anlattı.

Yoğunluktan dolayı hasta başına sadece 3­4 dakika ayırabildiklerini belirten asistanlar, hastane yatakları yetersiz olduğu için bir yatağa iki gebe yatırdıklarını iddia etti. Mesai saatleri dışında da çalışmaya zorlandıklarını belirten asistanlar, durumun hasta ve personel sağlığını tehlikeye attığını ve koşullarının iyileştirilmesini talep etti.