Akbank'ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde bugün yeni bir teknik arıza yaşandı.

Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi.

Vadesi gelmemiş işlemlerin mükerrer göründüğü belirtildi.

Vatandaşlar Akbank kredi kartlarıyla yaptıkları tüm harcamaların ekstreye iki kez yansıması üzerine şikayetlerini dile getirirken, bankanın müşteri hizmetleri numarasına ulaşılamaması da dikkat çekti.

AKBANK'TAN AÇIKLAMA


Akbank'tan yaşanan bu soruna ilişkin yaptığı yazılı açıklamada şöyle denildi:

"Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz."

Akbank öğleden sonra tekrar bir açıklama yaparak "Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır." dedi.

[old_news_related_template title="Akbank'ta teknik sorun" desc="Akbank mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde bugün sistem arızası meydana geldi. Banka resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada konu üzerinde çalıştıklarını açıkladı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2022/07/08/iecrop/1-63_16_9_1625688279_16_9_1625731492_16_9_1657284424.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2022/ekonomi/akbankta-teknik-sorun-7239320/"]