Çankayalıya daha hızlı, kaliteli ve güvenli hizmet sunabilmek için her türlü iletişim kanalını kullanan Çankaya Belediyesi, sosyal medya üzerinden 9 bin 284 vatandaşın talebine yanıt verdi.
Çankaya Belediyesi ve Alper Taşdelen adına bulunan sosyal medya hesaplarını 184 bin 79 kişi takip ediyor.
Aktif bir şekilde teknolojinin her türlü avantajını sorun çözme ve vatandaşa daha iyi bir hizmet ulaştırma adına kullanan Çankaya Belediyesi sadece sosyal medya üzerinden 9 bin 284 talep ve isteğe yanıt verdi. Sosyal medyada facebook ağını etkin bir şekilde kullanan Belediye ekiplerinin çalışmalarını ise 98 bin 484 kişi takip ediyor. Bu takipçilerin 31 bin 082’si Çankaya Belediyesi’ni, 67 bin 402 kişi ise Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen’i takip ediyor.
YURTDIŞI DA TAKİP EDİLİYOR
Toplam 1 milyon 447 bin kişiye erişim sağlanan facebook ağı üzerinden gelen taleplerin 3 bin 987’si ilgili müdürlükler, 5 bin 297’si ise sosyal medya çalışanları tarafından çözümlendi. Sosyal medyanın bir diğer aktif ağı olan twitter da belediyenin yaptığı çalışmaları duyurma, vatandaşa ulaşma, talep ve sorunlara yanıt verme bağlamında kullanan Çankaya Belediyesi, kurumsal hesap ve Başkan Taşdelen’in hesabıyla birlikte toplam 85 bin 595 kişiye ulaşıyor. Twitter hesabı üzerinden atılan tweet sayısı ise 17 bin 900. Çankaya Belediyesi’nin kurumsal facebook adresine yurtdışından 78 bin 840 erişim olurken Başkan Taşdelen’in hesabına 9 bin 251 erişim gerçekleşti.
Vatandaşın belediyeye telefon, mail ya da yüz yüze görüşmeyle sorunlarını aktardığı Çankaya Çözüm Merkezi ise 12 bin 288 şikayet ve talebin çözüme ulaştığı birim oldu.
Çankaya sosyal medyada çözüm odaklı
Çankaya Belediyesi, sosyal medya üzerinden 9 bin 284 vatandaşın talebine yanıt verdi.