LiquidM, bağlı olduğu envanterlere ‘’Açık Artırma Sistemi’’ ya da özel anlaşmalarla erişerek; CPC ve CPM düzeyinde satın alma gerçekleştirilmektedir. LiquidM, ergonomik ve gelişmiş özellikleri sayesinde kampanya kurulumundan raporlama süreçlerine kadar kullanıcı dostu bir deneyim sunuyor.
2016 yılında Ligatus tarafından satın alınan LiquidM; müşterilerine doğal reklam ekosisteminden akış içi, makale önerisi ve haber arası gibi formatlarla iş hedeflerine karşılık gelecek en etkili çözümleri sunmayı vaat ediyor.
Doğal reklamlar; markanın iletişim hedeflerini bilinirlikten saf performansa kadar sağlayabilen, kullanıcıya saygı duyan ve müşteri yolculuğunda etkili bir deneyime izin veren eşsiz reklam formatlarının en önde gelenidir. Ortaya çıkardığı “kullanıcı ilgisi”nin gücü, doğal reklamları sosyal platformlar tarafından önerilen çözümlere karşı en güçlü alternatif olarak sunmaktadır.
HER AY 25 MİLYON KULLANICI
Ligatus, Türkiye'de her ay 25 milyon internet kullanıcısına reklam gösterimi yapmaktadır. İnternet reklamcılığına yeni bir perspektif kazandıran reklam modelleri ve teknolojisiyle pazarda lider olarak konumlanıyor; Premium medya markalarından oluşan seçkin ağı sayesinde, reklamverenler için nitelikli ve ‘’Brand Safe’’ bir ortamı garanti etmektedir.
Ligatus, programatik platformu LiquidM programatik satın alımları daha kolay hale getiriyor
LiquidM, doğal reklam platformlarının büyük çoğunluğuna entegre olarak 16 uluslararası pazarda günlük 10 Milyar 'bid request'e erişim sağlıyor. LiquidM, doğal reklam platformları; Ligatus, Quantum, Adyoulike, Outbrain'e entegre olarak çalışıyor.