Akmerkez, Akbatı ve Akasya MarCom'dan 21 ödül aldı.

AKMERKEZ'E 7 ÖDÜL


Akmerkez, Sevgililer Günü’nde sevgi sözcüklerinin işaret diline aktarıldığı ‘Aşkını Başka Dilde Anlat’ etkinliğiyle Stratejik İletişim – Özel Etkinlik- Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Pazarlama Kampanyası kategorilerinde 1 altın ödül ve 2 onur ödülüne layık görüldü. Akmerkez’le Mutlu Bir Yıl projesi ise Stratejik İletişim- Medya İlişkileri- Halkla İlişkiler- Pazarlama Özel Etkinlik kategorilerinde 3 altın, 1 platin olmak üzere tam 4 ödüle sahip oldu.

akbati-avym

AKASYA 'HİSART DİORAMA VE CANLI TARİH SERGİSİNE İKİ ÖDÜL


Akasya Kültür Sanat’ta ( AKS ) sergilenen dünyanın ilk ve tek canlı tarih müzesi ‘Hisart Diorama ve Tarih Sergisi’ ve serginin poster tasarımlarıyla 2 platin ödülün sahibi oldu. Akasya’da gerçekleşen etkinliklerin poster tasarımları, Akasya Info broşürleri ve Hisart Diorama ve Tarih Sergisi promosyonel malzemeleri ile 3 altın,  Babalar Günü etkinliği ve etkinlik broşür kapağı ile de onur ödülüne layık görüldü.

akasya-acibadem-1

AKBATI AİLE FESTİVALİ VE YAZ OKULU PROJELERİNE BÜYÜK ÖDÜL


Çocuklara keyifli ve aynı zamanda eğitici bir tatil fırsatı sunan Akbatı Yaz Okulu projesiyle Stratejik İletişim kategorisinde altın ödüle sahip olurken, aynı kategoride yine çocuklar için düzenlenen Bu Macera Cesaret İster altın, Şirinler Kayıp Köy Etkinliği de platin ödülün sahibi oldu. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde Nilgün Belgün ve Oylum Talu’yu misafirlerle buluşturan Akbatı, bu projesiyle ise Stratejik İletişim kategorisinde altın ödül kazandı.

akasya

2013 yılında başlattığı ve hala devam eden ‘Çocuğum İçin’ projesi kapsamında sürdürdüğü ‘Aile Festivali’ ise Bilgilendirici Video kategorisinde platin ödüle layık görüldü. Akbatı’nın nostaljik arabalarla renklendirdiği Açık Hava Sineması Stratejik İletişim Kategorisi’nde onur ödülü kazanırken, Mutlu Yılbaşı Kartları projesi de Dijital Medya Eğlence Kategorisi’nde onur ödülüne layık görüldü.