Sarayın temelinde milletin parası ve işçinin kanı var...Çalışma Bakanı Faruk Çelik, ‘Ak Saray’ inşaatından Sosyal Güvenlik Kurumu’na tek ölümlü iş kazası ihbarı yapıldığını bildirdi. CHP Denizli Milletvekili İlhan Cihaner’in, “Atatürk Orman Çiftliği’ndeki bina ile AKP Genel Merkezi binası inşaatı sırasında kaç işçi hayatını kaybetmiştir?” şeklindeki soru önergesini yanıtlayan Çelik, iş kazası neticesi vefat eden işçi ile ilgili olarak Sosyal Güvenlik Merkezi’ne müracaatta bulunulduğunu, söz konusu inşaattan bugüne kadar kuruma intikal etmiş olan başka bir ölümlü iş kazası ihbarı bulunmadığını açıkladı. Konu hakkında bilgi verildiğini ve kamuoyunun bilgilendirilmesinin sağlandığını belirten Çelik, “Ayrıca anılan işyerinde geçirdiği iş kazası neticesinde vefat eden sigortalının işverenince iş kazası bildiriminin yapılması sonrası, hak sahiplerinin müracaatları sonucunda ölüm geliri bağlanması işlemleri yapılacaktır” dedi. (ANKA)
