Türkiye’nin ilk mobil reklam imkanı veren ve alışveriş yapmadan sadece gezerek kullanıcılarına hediyeler dağıtan uygulaması Yuppi, dünyaya açıldı. Big Ban’den San Marco Meydanı’na, Times Square’dan Hyde Park’a kadar dünyada 200’den fazla noktada puan vermeye başlayan uygulama, yurtdışı için ilk adımını da atmış oldu. Bu yenilik özellikle turizm şirketlerine de mobil reklam imkanı veriyor. Yuppi ekibi hızla çalışmalarına devam ederek puan verilen nokta sayısını kısa sürede 1000’e çıkartmayı hedefliyor.Türkiye’nin ilk lokasyon bazlı puan kazandıran mobil uygulaması Yuppi, yeniliklerini devam ediyor. Kullanıcılarına sadece gezerek puan kazandırmaya başlayan uygulama, geçtiğimiz günlerde büyük bir sürpriz yaparak evde marka kataloglarını ziyaret ederek ve hatta sosyal medyada paylaşarak da puan kazanma dönemini başlatmıştı.
Markalar için ilk mobil reklam mecrası olma özelliği de taşıyan Yuppi, potansiyel müşterileri mağaza önünden geçerken verdiği ve içeride markanın seçtiği ürünlere atanan puanlarla içeri yönlendirebiliyor. Tüketiciyi markanın ürününe direk temas ettiren Yuppi’yi tüm akıllı telefonlarda kullanmak mümkün...
Tüm AVM’lerin yanı sıra caddelerdeki mağazalardan dahi puan kazandıran sisteme büyük bir yenilik geldi. Yuppi artık aralarında Amerika, İtalya gibi 80’den fazla ülkenin en önemli meydan ve turistlik bölgelerine de puan ataması yaptı.
Türkiye’deki aktif kullanıcıların yurtdışında da merak edip uygulamayı açtıklarını fark ettiklerini söyleyen Yuppi kurucu ortağı Nedim Fresko, ‘Türkiye’de büyük ilgi gören uygulamamız, son dönemde daha da aktif kullanılmaya başlandı. 50.000’e yaklaşan kullanıcı sayımızın yaklaşık %25lik bir kısmı her gün Yuppi kullanıyor. Bu mobil uygulama sektörü için çok önemli ve büyük bir oran. Biz de kullanıcılarımızı sürekli şaşırtmayı seven bir ekibiz. Son olarak 80’den fazla ülkeye atadığımız puanlar ile Eyfel Kulesi’nden Pisa Kulesi’ne, İpenema Kumsalı’ndan Notre Dame’a kadar en dünyanın çok ziyaret edilen yerlerine sürpriz puanlar ve hediyeler koyduk. Aslında burada turizm şirketleri için de çok özel bir fırsat sunuyoruz. Örneğin Eyfel Kulesi’ne giden bir Türk turist Yuppi puanını aldıktan sonra anlaşmalı olduğumuz turizm şirketinin, o kullanıcı için özel tur veya promosyon tekliflerini paylaşabiliyoruz. Hem kullanıcımız için fırsat niteliğindeki bu kampanyalar sayesinde; turizm şirketleri de sadece Türkiye’deki potansiyel müşterilerine değil, dünyanın her yerine dağılan Türk turistlere ulaşabiliyor. Şu an 200’e yakın noktadayız. Ama kısa sürede bunu 1000’e çıkartmayı planlıyoruz. Yuppi bu yeni projesiyle yine bir ilke imza attı. Yakında yeni ve çok ses getirecek uygulamalar için hazırlıklarımıza tam gaz devam ediyoruz.’ dedi.