Reklamsız Sözcü

Lüks alışverişe 2 milyon dolarlık davet yapacak

Bu yıl cirosunu yüzde 17 artıran İstinyePark, Çinli ve Ortadoğulu turistleri çekmek için 2 milyon dolarlık tanıtım yapacak.

10:4311 Aralık 2015
Lüks alışverişe 2 milyon dolarlık davet yapacak
Bu yıl cirosunu yüzde 17 artıran İstinyePark, Çinli ve Ortadoğulu turistleri çekmek için 2 milyon dolarlık tanıtım yapacak.

Sayime BAŞÇI / İSTANBUL

Yabancı turistlerin Türkiye'deki önemli alışveriş durağı haline gelen İstinyePark, komşularla değişen ilişkilerden sonra, uluslararası alanda strateji değişikliğine gidiyor.
Özellikle lüks segmentteki markaları ile alışveriş turizminde öne çıkan ve bu alandaki satışlarının yüzde 40'ını yabancılara yapan İstinyePark, Çin ve Ortadoğu'lu müşterileri için 2 milyon dolarlık reklam ve pazarlama kampanyasına hazırlanıyor.

İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk, İstinyePark'ı 2016'da İstanbul'un simgesi haline getireceklerini dile getirdi

ÇİNLİLER İKİYE KATLANDI

Yeni dönem stratejilerini dün İstanbul'da düzenlenen basın toplantısı ile açıklayan İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk, İstinyePark'ı 2016'da İstanbul'un simgesi haline getireceklerini dile getirdi. Önce ruble sonrasında da uçak krizi nedeni ile Rus turist sayısında son 2 yıldır düşüş kaydedildiğini ve İran'da da bir küçülme beklediklerini anlatan Berk, “Ancak Ortadoğu ülkelerinden gelen turistlere yapılan satışlar çok iyi gidiyor. Geçen yıl sadece Çinli turistlerin yaptığı satışlar yüzde 200 arttı. Bu yıl uluslararası alanda 2 milyon dolarlık bir bütçe ile hedef ülkelerde önemli pazarlama çalışmaları yapmayı hedefliyoruz. 2016 yılında toplam satışlarımızın yüzde 20'sini yabancılara yapmak istiyoruz” dedi.

Son güncelleme: 10:4711.12.2015
SIRADAKİ HABER
Paylaş Tweet Whatsapp