Sinan VargıÇİFTE CEZA
Son dönemde bu yöndeki şikayetlerin arttığını belirten Vargı, “Sözleşmesinin bittiğini sanan tüketiciler internet sözleşmelerini taahhüt bitmeden sonlandırıp başka şirketle sözleşme yapıyor. Bu nedenle de taahhüt bitmeden ayrıldığı için cayma bedeli ödemek zorunda kalıyor. Kandırıldığını anlayıp yeni üyeliğini sonlandırmak isteyen tüketiciler bu sefer yeni şirketin cayma bedeliyle karşı karşıya kalıyor” dedi.
[custom_content title="850’li hatları hiç açmayın" desc="Sinan Vargı, bu tür durumlarla karşılaşan tüketicilerin tüketici dernekleriyle Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu’na dilekçe veya e-devlet, e-tüketici üzerinden şikayette bulunmalarını önerdi. Vargı, “Bu hatlara dikkat edin, yalanlara sakın kanmayın. Hatta en kolayı 850’li hatlardan gelen aramalara hiç cevap vermeyin” uyarısında bulundu. ">