Twitter son zamanların popüler platformu Clubhouse’u satın almak için çalışmalara başladı. Şu an için 4 milyar dolar teklif ile görüşmeleri sürdüren Twitter’dan konuyla ilgili henüz bir bilgi paylaşılmadı. Twitter, Clubhouse’un atağından sonra Spaces ile kendi sesli uygulamasını da test etmeye başlamıştı.

2020 yılında ortaya çıkan ve sadece davet özelliği ile iOS işletim sistemine sahip cihazlar için kullanılabilen uygulama, 10 milyondan fazla kişi tarafından indirildi. Kısa zamanda sosyal medya kullanıcılarının ilgisiyle karşılaşan uygulama; Facebook, Twitter, Discord, LinkedIn ve Slack dahil olmak üzere birçok rakiple karşı karşıya.
Son aylarda Android uygulamasını oluşturmak için de mühendisleri bünyesine alan uygulama; ayrıca bu hafta, içerik oluşturucuların para kazanmasına yönelik yeniliklerini de açıklamıştı.

[old_news_related_template title="Twitter'dan Clubhouse benzeri yeni özellik: Twitter Spaces" desc="Twitter, yeni özellikleri kullanıcılara sunmaya devam ediyor. Birkaç ay önce duyurulan Clubhouse benzeri 'Twitter Spaces' isimli özellik kullanıcılar tarafından test edilmeye başlandı. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/03/03/iecrop/twitter-sesli-shutter_16_9_1614756975.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/teknoloji/twitterdan-clubhouse-benzeri-yeni-ozellik-twitter-spaces-6292174/"]

[old_news_related_template title="Clubhouse’a bir rakip daha çıktı: LinkedIn" desc="Clubhouse ile birlikte sesli sosyal ağlara ilgi devam ederken, LinkedIn de sesli içerik üretimi için çalışmalara başladı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/04/01/iecrop/linkedin_16_9_1617278249.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/teknoloji/clubhousea-bir-rakip-daha-cikti-linkedin-6347414/"]