Starbucks’ın dünyada en fazla satan ürünleri arasında bulunan Frappuccino’daki şeker oranı düşürülüyor.

Firma şeker oranını düşürürken tadın değişmemesi için 20 farklı krema ve 70 tip vanilya kullandı.

Wall Street Journal’ın haberine göre Frappuccino’nun içinde iki fındıklı gofret kadar kalori bulunuyor. Mocha Frappuccino’nun 410 kalori olduğu hesap ediliyor. Düşük şekerli Frappuccino'nun kaç kalori olduğu henüz açıklanmadı. Ürün ilk etapta ABD'deki 600 Starbucks mağazasında satışa çıkarılacak.

Starbucks içecek geliştirme merkezinin başındaki Jason Davis şekerin azaltılıp tadın korunduğunu belirterek, “Hangi malzemelerin içinden çıkarıldığını anlamayacaksınız bile” diyor.

Starbucks’ın ABD’deki satışlarının yüzde 14’ünü Frappuccino’lar oluşturuyor. Şirketin gelirinin yüzde 11’i ise bu ürüne ait.

[old_news_related_template title="Şişmanlamaya karşı gazlı içeceklerin satışından vergi alacaklar" desc="Obeziteye karşı savaş açan ABD'nin Philadelphia eyaleti şekerli ve gazlı içeceklerin satışından ekstra vergi alacak. Toplanan vergilerle kente park yapılacak, para aynı zamanda 5 yaşından küçük çocukların eğitiminde kullanılacak. " image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2016/06/missalisa22.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2016/ekonomi/sismanlamaya-karsi-gazli-iceceklerin-satisindan-vergi-alacaklar-1278933/"]