Amerikan Fox2 televizyonun haberine göre Mary Dickson (90) ve Martha Dixon (90) ömür boyu hep beraber yaşadılar. Aynı evde yaşayan ikizler, evlenecekleri erkekler konusunda da aynı zevke sahiptiler; ikizler iki erkek kardeşle evlenmişlerdi. Martha, William ile evlenirken, Mary de onun kardeşi Thomas ile evlenmişti. İkizlerin Noel gecesi yaşama veda etmelerini, yakınları ikisi arasındaki çok özel bağın göstergesi olarak nitelendirdiler. Torun Amy Deconcini: “Ölüme giderken sanki birisi ilk adımı atarak diğerine bu yolda yardım etmek istedi“ dedi.