Müzede sergilenen 1913 yapımı C-Cab, bir teslimat kamyoneti modeli. Dönemin en zarif ticari araçlarından biri olan model, şoför mahallinin arka desteğinin hilal şeklide olması sebebiyle bu isimle anılıyor.

Müzede yer alan diğer Ford Model T araçlar:
Ford Model T
Model T, 1908’de piyasaya sürülmüş ve 1927’ye kadar, o zamana göre yeni kabul edilen ‘üretim bandı prensibi’ kullanılarak 15 milyon adetten fazla üretildi. 19 yıl boyunca hemen hemen hiç değişiklik yapılmadan üretilen Model T zamanının en iyi Amerikan arabası olmasa da en ucuz, en güvenli ve önemlisiydi.
Ford T Touring
Model T, 1908’de piyasaya sürülmüş ve 1927’ye kadar, o zamana göre yeni kabul edilen ‘üretim bandı prensibi’ kullanılarak 15 milyon adetten fazla üretildi. 19 yıl boyunca hemen hemen hiç değişiklik yapılmadan üretilen Model T zamanının en iyi Amerikan arabası olmasa da en ucuz, en güvenli ve önemlisiydi.
Ford T Pick-Up/Ford T Wagon
1908 üretimi, 2 kişilik bir şasili kamyon örneği olan Pick-up 1992’de tamamen restore edildi. Rahmi M. Koç Müzesi’nde sergilenen Ford T Wagon, 1908 şasiye sahip 2 kişilik bir kamyon örneğidir.
Ford TT Bus
Yetmişin üzerinde klasik otomobilin sergilendiği Rahmi M. Koç Müzesi’ndeki bu araç, Model T’lerin 10 kişilik otobüs versiyonudur. Aracın Model T mekanik parçaları olan özel bir şasisi ve yüklüyken dik yokuşları çıkabilmesini sağlayan düşük oranlı bir vites kutusu var.