Akşam saatlerinin başında yaşanan sorun, 21.00 sıralarında tekrar düzeldi. Yaşanan probleme ilişkin Turkcell, resmi sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yaparak, "Şebekemizde meydana gelen geçici ses ve data trafiği sorunu çözülmüştür. Yaşanan teknik aksaklık için tüm müşterilerimizden özür dileriz." sözlerini kaydetti.
Şebekemizde meydana gelen geçici ses ve data trafiği sorunu çözülmüştür. Yaşanan teknik aksaklık için tüm müşterilerimizden özür dileriz.
— TURKCELL (@Turkcell) 4 Mayıs 2017
TURKCELL'DEN İLK AÇIKLAMA
Öte yandan, Turkcell'in Twitter hesabından yapılan açıklamada, "Şebekemizde meydana gelen sistemsel bir sorun nedeniyle Türkiye’nin bazı bölgelerinde ses ve data trafiğinde kesintiler yaşanmaktadır. Teknik ekiplerimiz sorunu hızla çözerek ses ve data trafiğini normal seyrine döndürmek için çalışmalarını sürdürmektedir." denildi.
Şebekemizde meydana gelen sistemsel bir sorun nedeniyle Türkiye’nin bazı bölgelerinde ses ve data trafiğinde kesintiler yaşanmaktadır.
— TURKCELL (@Turkcell) 4 Mayıs 2017
Turkcell 4G bağlantısı çalışmayanlar wi-fi hatlarını açarak sosyal medyada yorumlarını paylaşıyorlar.
Dun WhatsApp çöktü bugün Turkcell hayirdir inşallah
— Emin Hocaoğlu (@emin_193) 4 Mayıs 2017
Turkcell İnternete ne oldu bilen var mı ?
— Beray Kurt (@enfakirbiri) 4 Mayıs 2017
yaşattığın sms nostaljisi için teşekkürler (!) @Turkcell
umarım mantıklı bir açıklamanız vardır? @TurkcellHizmet
— burcu arslan (@anladim) 4 Mayıs 2017
Dünya kadar fatura öde, 1 saattir internet yok. Ve açıklama yapmayın hala. #turkcell @Turkcell
— Emre Duymaz (@EmreDuymaz) 4 Mayıs 2017