Vodafone Türkiye, Kırmızı Işık’ın yanı sıra Vodafone Çiftçi Kulübü ile de Global Mobil Ödülleri’nde finale kaldı. Vodafone Türkiye'nin 2009 yılında çiftçilere odaklı ilk sosyal iş modeli olarak geliştirdiği ve geçen yıl itibariyle 'Tarımda Türk Reçetesi' olarak 5 Vodafone ülkesinde daha kullanıma sunulan Vodafone Çiftçi Kulübü, “Gelişmekte Olan Pazarlarda En İyi Mobil İnovasyon” dalında finalist oldu.
Vodafone Grubu, Global Mobil Ödülleri’nde Vodafone Kırmızı Işık ve Vodafone Çiftçi Kulübü haricinde 7 dalda daha finale kaldı. Buna göre Vodafone, “En İyi Mobil Ödeme Çözümü”, “Seyahat, Dinlence, Konukseverlikte En İyi Mobil Kullanımı”, “Tanılama ve Kimlikte Mobil Bağlantı Ödülü”, “Nesnelerin İnternetine Yönelik En İyi Mobil İnovasyon”, “Erişim ve Dahiliyet İçin En İyi Mobil Kullanımı”, “Yeşil Mobil Ödülü” ve “En İyi Bağlantılı Tüketici Elektronik Cihazı” dallarında da ödül bekliyor. Global Mobil Ödülleri, Mobil Dünya Kongresi kapsamında 23 Şubat’ta sahiplerini bulacak.
YAKLAŞIK 300 BİN KEZ İNDİRİLDİ
Vodafone’un Türkiye'de gittikçe artan kadına yönelik şiddet vakalarına karşı kullanıma sunduğu ve bugüne kadar yaklaşık 300 bin kez indirilen Vodafone Kırmızı Işık uygulaması, kadınların şiddete maruz kaldığı anlarda kolluk kuvvetlerine ya da yakınlarına kolaylıkla haber verebilmesini sağlıyor. Mart 2014’te sunulan uygulama için hazırlanan "Aramızda" iletişim kampanyası, geçen yıl Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde en prestijli ödül olan Grand Prix'yi Türkiye'ye ilk kez kazandırdı. Cannes'da Grand Prix ile birlikte bir altın, iki gümüş ve üç bronz olmak üzere toplam 7 ödül alan kampanya, CLIO'da da biri Büyük Ödül olmak üzere 3 ödül birden kazandı.