Durumu yargıya taşıdıklarını ancak 3 yıldır sonuç alamadıklarını belirten Vedat Güler, “Engelli kardeşimi dolaştırmak için almıştık. Bir süre sonra bayi çalışanından gelen telefonla şok olduk. Vicdan azabı duyduğunu ve aracın hasarlı olduğunu söyledi. Yaptırdığımız incelemede aracın sağ ön çamurluk ve ön kaputunda hasar olduğu belirlendi” dedi.

Aracın teslimatının akşam saatlerinde yapıldığı için hasarı fark edemediklerine değinen Güler, güvenlerini boşa çıkaran firmaya yaptıkları müracaatın da olumsuz karşılanması üzerine mahkemeye başvurduklarını söyledi.

"11 CELSEDİR DAVA DEVAM EDİYOR"

Güler ailesinin avukatı Avukat Gökhan İnan ise “Delil tespitine ilişkin dosya açtık. Aracın hasarlı olduğu tespit edildi. Ardından hukuk mahkemesinde hem değer kaybına ilişkin hem de misliyle değiştirilmesine ilişkin dava açtık. 11 celsedir duruşma devam ediyor” diye konuştu.

Aracın bilirkişi incelemesinde sağ ön çamurluğunda göçük oluştuğu, boyasız göçük düzeltme yöntemiyle onarılmış olup çamurluk içinde işlem izlerinin bulunduğu, ayrıca buna bağlı olarak ön tampon, farlar ve ön kaput ayarlarında uyumsuzluklar bulunduğunun gözlemlendiği belirlendi.(İHA)


[old_news_related_template title="Sıfır aldığı otomobili ekspere götürdü gözlerine inanamadı" desc="Adana’da 2017 yılında sıfır kilometre aldığı otomobili geçen hafta satmak isteyen Ömer Faruk Talaş, ekspere gittiğinde aracın sağ 2 kapısının değişmiş, iç direklerinde de işlem olduğunu öğrendi. Firmadan herhangi bir olumlu dönüş alamayan Talaş, bir an önce mağduriyetinin giderilmesini istiyor." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/03/03/iecrop/sifir-arac-eksper-foto-iha_16_9_1614758082.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/aldigi-sifir-otomobili-ekspere-goturdu-gozlerine-inanamadi-6292229/"]

[old_news_related_template title="460 bin TL’ye aldığı sıfır otomobil hasarlı çıktı" desc="Bursa’nın İnegöl ilçesinde ikamet eden Onur Aydemir, bayiden sıfır aldığı araçla hayatının şokunu yaşadı. Aracı teslim aldıktan sonra ekspere götüren Aydemir, Bagajında sökme takma olduğunu ve komple boyalı olduğunu öğrenince soluğu bayide aldı. Hatanın fabrikadan kaynaklandığını dile getiren bayiden sonuç alamayan Aydemir, olayı yargıya taşıdı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/03/04/iecrop/sifir-arac-foto-iha_16_9_1614839500.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/gundem/460-bin-tlye-aldigi-sifir-otomobil-hasarli-cikti-6294083/"]

[old_news_related_template title="Sıfır araç aldı, başına gelmeyen kalmadı" desc="Yıllardır hayalini kurduğu sıfır otomobili kredi çekerek alan tüketici, aracın radyatörünü koruyacak parçanın takılmadığını tespit etti. Skandalı mahkemeye taşıyan tüketici 11 sene sonra Yargıtay’ndan çıkan kararla aracı sıfırıyla değiştirmeye hak kazandı." image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2020/10/30/iecrop/radyator-shutterstock_1091624147_16_9_1604050761.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem/sifir-arac-aldi-basina-gelmeyen-kalmadi-6104448/"]

[old_news_related_template title="Sıfır km otomobil alırken de ekspere mi gidilecek?" desc="Otomotiv pazarındaki hareketlilik beraberinde bazı sorunları da getirdi. Bunlardan en çok dikkat çeken ise '2 yıl önce sıfır km olarak aldı, satarken boyalı parçaları çıktı' tarzında olanlar. Peki bu durumda tüketici ne yapabilir?" image="https://sozcuo01.sozcucdn.com/wp-content/uploads/2021/03/08/iecrop/ickapak_16_9_1615182260.jpg" link="https://www.sozcu.com.tr/2021/otomotiv/sifir-km-otomobil-alirken-de-ekspere-mi-gidilecek-6301638/"]