Türkiye Cumhuriyeti’nin 97 yılına tanıklık eden, Koç Holding, 29 Ekim haftasında “Çok” özel bir iletişime başladı.

Koç Holding, Cumhuriyet’e ve Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e olan saygısını ve minnetini ifade etmek için adını ve logosunu da değiştirdi.

İletişim kapsamında, Koç Topluluğu’nun tüm iştirak ve markaları da “Çok” logosunu kullanıyor. Kutlama iletişimi kapsamında hazırlanan filmin çekimleri 6 gün sürdü ve yaklaşık 2 bin oyuncu kamera karşısına geçti. Yönetmenliğini Fatih Kızılgök’ün üstlendiği filmin yapım şirketi Kala Film, yaratıcı ajansı ise Tribal Worldwide İstanbul oldu.

Koç Holding; TV, dijital, radyo, sinema ve açık havayı kapsayan bütünleşik bir iletişim kampanyasıyla Cumhuriyet coşkusunu 81 ile taşıyacak. “Cumhuriyet’in 100 Değeri” projesiyle de 100 gün boyunca her gün bir Cumhuriyet değerini gündeme taşımaya devam eden Koç Holding'in 29 Ekim filmi şöyle: