Abdülkadir Ömür: Manchester City'den teklif vardı başkan izin vermedi
Trabzonspor'da yeni sezona hazırlanan Abdülkadir Ömür, Real Madrid'e imza atan Arda Güler'in transferini değerlendirirken ''Zamanında beni de City istemişti. Böylesi hayırlıymış'' dedi.
Yeni sezon öncesi yurt dışı kamp çalışmaları kapsamında hazırlıklarını Slovenya'da sürdüren Trabzonspor'un milli futbolcusu Abdülkadir Ömür, TRT Spor'a flaş açıklamalarda bulundu. Arda Güler'in Real Madrid'e transfer olmasını değerlendiren Abdülkadir Ömür, "Arda Güler kardeşimiz için çok gururlandık. Lafla bunu söylemek kolaydır ama onu kalben desteklememiz, ona yalnız olmadığını göstermemiz lazım. Çok yetenekli bir kardeşimiz ve inanılmaz bir takıma gitti. Umarım geçiş sürecini en iyi şekilde atlatır ve bizi gururlandırmaya devam eder" dedi.