TEOG 2016 II. dönem sınavları yapıldı ve öğrenciler TEOg sonuçlarını beklemeye başladılar.  Matematik soruları ve tüm diğer derslerin TEOG soruları ile cevapları sozcu.com.tr'de.  2. oturumun akabinde Matematik, Türköçe, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi, Fen ve Teknoloji, İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük, Yabancı Dil (İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca) sınav kitapçıkları için açılan bölümlerde tüm sınav sorularını ve cevap anahtarları haberimize eklenmiştir. Sınavınızın nasıl geçtiğini TEOG soruları ve cevapları ile kontrol edebilirsiniz.

TEOG 2016 MATEMATİK SORULARI BURADA

- TEOG 2016 TÜRKÇE SORULARI BURADA

- TEOG 2016 DİN KÜLTÜRÜ SORULARI BURADA

- TEOG 2016  FEN VE TEKNOLOJİ SORULARI BURADA 

- TEOG 2016 İNKILAP TARİHİ SORULARI BURADA -


TEOG 2016 MATEMATİK SORULARININ MÜFREDATI

SAYILAR -Üslü Sayılar -Kareköklü Sayılar -Gerçek Sayılar

CEBİR -Örüntüler ve İlişkiler -Cebirsel İfadeler -Denklemler -Eşitsizlikler

GEOMETRİ -Üçgenler -Üçgenlerde Ölçme -Dönüşüm Geometrisi -Örüntü ve Süslemeler -Geometrik Cisimler -Geometrik Cisimlerin Yüzey Alanları -Geometrik Cisimlerin Hacimleri -İzdüşüm

OLASILIK VE İSTATİSTİK -Olasılık Durumları Belirleme -Olasılık Çeşitleri -Tablo ve Grafikler -Merkezi eğilim ve yayılma ölçüleri

Matematik Soruları Değerlendirmesi: Genel olarak sınavı incelediğimizde, önceki yıllara oranla bilginin yanı sıra, akıl yürütme, yorumlama ve ilişkilendirme becerilerinin daha ön planda olduğu seçici bir sınav hazırlandığı görülmektedir. Matematiksel temel kavram ve becerilerinin ölçüldüğü bir sınavdır. Öğrencinin problem çözme stratejilerini kullanmasını gerektiren sorular da bulunmaktadır. Sınavda matematik programında yer alan öğrenme-alt öğrenme alanları ve kazanımlar dışında bir soru bulunmamaktadır. Okuduğunu anlayan, düşünen ve sözel ifadeleri çok iyi yorumlayabilen öğrencilerin başarılı olabileceği nitelikte sorular bulunmaktadır.. Bunun en büyük göstergesi olarak geometri sorularının çizilerek değil sözel ifadeler ile tanımlanarak sorulmasıdır. Geçen yıllardan farklı olarak geometrik cisimler konusunda öğrencilerden kuralları doğrudan ezberlemek yerine, kuralların arkasında yatan kavramlarla ilişki kurmaları beklenmiştir. Sorularda soyut ve somut temsil biçimleri arasında ilişkilendirme yapmaları istenmiştir. Geçen senelere göre geometrik cisimler sorularının ağırlığının ve zorluk seviyesinin arttığı gözlemlendiğinden dolayı bu sınav daha ayırt edici bir sınav olmuştur. Sorular öğrencinin hayal gücünü ve yorum yeteneğini kullanması gereken tarzda seçilmiş eleyici ve kaliteli sorulardan oluşmaktadır.