
Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Abdullah Atay, da Bakanlar Kurulu toplantısı için bugün Saray'a gitti. Bakanlar Kurulu, ilk kez Saray'da toplandı. Orgeneral Atay'ın, Cumhurbaşkanlığı başkanlığında toplanan hükümete, iç güvenlik, özellikle de Cizre'deki son gelişmeler konusunda bilgi vereceği ifade edildi.
